Karietje Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 Goeiemiddag iedereen , mijn naam is karianne , 25 lentes jong.. wonende te dendermonde.1ste jaar aan het moestuinieren ... ik heb een deel in volle grond en een deel in potten (fotos volgen hoor ) ga hier of ergens anders al direct met de deur in huis vallen kan ik nog aardappelen in potten kweken of ben ik echt te laat? Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma2 Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 welkom, de deur staat hier altijd voor je open Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted June 2, 2015 Share Posted June 2, 2015 hallo! Ik heb geen verstand van aardappelen in potten maar die info is hier vast te vinden, veel goeds Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 3, 2015 Share Posted June 3, 2015 welkom je kunt nu nog wel late aardappelen in potten kweken maar gezien de kortere groeitijd blijven ze wel kleinerze hebben wel 130-140 dagen nodig minimaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karietje Posted June 18, 2016 Author Share Posted June 18, 2016 Hoi allemaal, een jaar geleden was ik hier voor het eerst, en toen weer weggebleven.. Nu ben ik hier weer, met een veel grotere moestuin een mooie zelfgemaakte serre door mijn schoonpapa.. en tot nu toe op de erwten na een fantastisch seizoen.. behalve moestuinieren, schrijf ik heel graag ouderwetse brieven naar mijn penvriendinnen.. Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Welkom terug! Laat je wat foto's zien van je successen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karietje Posted June 30, 2016 Author Share Posted June 30, 2016 Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryCharlie Posted July 3, 2016 Share Posted July 3, 2016 Welkom! Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaaizee Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 Hey! Leuke foto en tof dat je wat van je laat horen; zou ik ook eens moeten doen Top dat het goed gaat op je tuin! Ook leuk om te weten dat je graag schrijft met penvriendinnen, echt retro cool! Veel succes verder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts