elsticky Posted June 4, 2015 Share Posted June 4, 2015 Hallo allemaal, Ik ben Nicholas en ben afkomstig uit België en momenteel 22 jaar. Dit jaar ben ik gestart met een moestuintje en dat naar aanleiding van enkele paprika zaadjes die ik vorig jaar in een pot had gestoken. Deze paprika zaadjes (gewoon uit een paprika gehaald) waren na een tijdje beginnen groeien en ik had redelijk wat paprika's, al waren niet geheel rijp. Dit jaar heb ik al het volgende gedaan. Gestart met radijs, pluksla, bieslook (AH) en vervolgens iets later ook nog peterselie, basilicum en waterkers. Dit allemaal in plastic potten. Hieronder een foto van de plastic potten Inmiddels heb ik ook al een stukje in de tuin gekregen en ook daar heb ik dezelfde zaadjes geplant en deze zijn ook al goed aan het groeien. Hier heb ik momenteel nog geen foto van. Uit de potten heb ik al een mooi aantal radijzen gegeten en de pluksla is aan zijn 2de groei bezig . Tot zover mijn moestuin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Welkom Nicholas, Het is een goed begin! Succes Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted June 5, 2015 Share Posted June 5, 2015 Dat ziet er al goed uit hoor, goed begonnen dus maar verwachte ook niets anders van een landgenoot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts