Survivor Posted June 8, 2015 Share Posted June 8, 2015 Hallo het temperen van een kas is dat de zijkant of de dakramen ik beging te twijfelen ik heb gehamerd glas int dak ...maar wat met de zijkant? En hoe kun je dat het beste doen ? Iemand een foto hoe het resultaat moet zijn vind niets terug op Google Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 wij temperzonnen alle vlakken die in de zon komen, het dak doen we maar half omdat ik er niet zomaar bij kan(en geen roller op een stok gebruik) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Hier wel roller op n stok; het hele dak als ook de twee bovenste ruiten van de rechte zijdes aan de zuidkant getemperd. (geen gehamerd glas in dak) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Survivor Posted June 9, 2015 Author Share Posted June 9, 2015 Ik heb alle zijkanten gedaan alleen de deur niet haarfijne nonkel zegde dat de zijkanten niet mogen gedaan worden enzo ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wijo Posted June 9, 2015 Share Posted June 9, 2015 Ik heb alleen zuidkant dak gedaan met schaduwdoek. Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Survivor Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 ik heb alle kante gedaan is dat goed of niet ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts