Aluapje Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Ook ik ben (vrij) nieuw hier. Heb geen echte moestuin maar heb ik mijn siertuin wel allerlei groente het en der verspreid staan. Had vroeger wel een moestuin maar door verhuizing niet meer. Heb genoeg grond ervoor, daar niet van maar omdat het overgrote deel direct aan de openbare weg ligt, vind ik een moestuin niet meer passen. Vandaar dat de tomaten, paprika, knoflook en kruiden tussen de Dahlia's en rozen staan. Dat gaat uitstekend. Sla en radijzen staan in potten op het terras. Ik wil heel graag van alles uitproberen en zaai alles wat ik tegen kom. (Lichee's, Mango, avocado) heb ik gezaaid. Alleen de mango wil niet. Maar dat geeft niks, ik blijf het proberen.Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 Hallo Paula, Welkom hier en succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 Dank je PetersmitPaula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 13, 2015 Share Posted June 13, 2015 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Welkom Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roseapple Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted June 30, 2015 Share Posted June 30, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 Ook ik ben (vrij) nieuw hier. Heb geen echte moestuin maar heb ik mijn siertuin wel allerlei groente het en der verspreid staan. Had vroeger wel een moestuin maar door verhuizing niet meer. Heb genoeg grond ervoor, daar niet van maar omdat het overgrote deel direct aan de openbare weg ligt, vind ik een moestuin niet meer passen. Vandaar dat de tomaten, paprika, knoflook en kruiden tussen de Dahlia's en rozen staan. Dat gaat uitstekend. Sla en radijzen staan in potten op het terras. Ik wil heel graag van alles uitproberen en zaai alles wat ik tegen kom. (Lichee's, Mango, avocado) heb ik gezaaid. Alleen de mango wil niet. Maar dat geeft niks, ik blijf het proberen.PaulaLeuk zo'n moestuin - siertuin, veel succes nog met de mango Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts