Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

de makkelijke moestuin boek


Aanbevolen berichten

Heel verstandig, hij heeft een eigen moestuin voor veel mensen bereikbaar gemaakt. Ik hoop wel dat er voor de beginner de broodnodige, teeltinformatie instaat zoals hoe je moet zaaien en hoe je de plantjes moet onderhouden / oogsten. Ik denk dat beginners daar behoefte aan hebben.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een groot deel van de opbrengst komt ten goede aan de SFG-foundation die er naar streeft om arme mensen in ontwikkelingslanden in staat te stellen hun eigen voedsel te verbouwen en in hun levensonderhoud te voorzien. Bovendien draagt Pumbo per verkocht boek ook nog een euro bij! Met je aankoop van dit boek help je dus dubbel mee!

 

Leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij maakt het moestuinieren wel toegankelijk/ inzichtelijk voor velen die er nog niet mee bekend zijn. Aan de jongste merk ik ook dat het hem aanspreekt. Leuke filmpjes ook die bij "villa achterwerk" te zien zijn. Het sfg schijnt tegenwoordig wel meer in de media besproken te worden. Merk aan reacties van mensen die langs ons voortuintje wandelen, dat het voor velen nieuw is, zij vragen of het werken in de bakken mijn idee is . Nou nee, de site van Jelle bracht ons aan het tuinieren. De inhoud van het boek ken ik ( nog) niet maar wanneer je de inhoud van het sfg boek niet zo goed kan lezen, kan dit boek weer wat inzichten geven. Vind het ook wel fijn in een boek wat na te kunnen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...
Ik kreeg een link van zijn site van een internet vriendin, gin t lezen en ik was verkocht. Een m en m bak gekocht,plantjes ,zaad etc, en heb er nu veel lol in. Er stond nu ook iets van een aardappel groei kist op. Interessant.

Ik had precies het zelfde... Toch geweldig dat je dat in je eigen tuin kunt uitoefenen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...