Geplaatst: 10 augustus 20159 j oh, oh, ik ga eens kijken of ik mijn mannetje mee ga krijgen, lijkt me wel heel leuk! Als ik dat weet zal ik mijn bijdrage hier ook bekend maken.Plus... het bericht is weer omhoog Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 15 augustus 20159 j Kan er een tweede soep bij?Zo ja dan zou ik wel die Zuid Amerikaanse pompoen/mais/bonensoep willen maken..deze is niet vegetarisch ( kippenbouillon ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 augustus 20159 j Auteur Ik zou niet weten waarom niet.Andere keren dat we soep hadden was het al wel koud en had Jorieke de kachel aan waarop de soep werd warm gemaakt.Maar de laatste paar keer is het erg mooi weer geweest en niemand had soep bij.
Geplaatst: 19 augustus 20159 j Auteur 2 pakken?En weet je ook wat voor dan kan ik een beetje in de gaten houden wat en hoe?
Geplaatst: 20 augustus 20159 j Auteur Cake zou fijn zijn.Ik heb al thee klaar liggen word hier niet zo gedronken dus dat hoeft eigenlijk niet maar mag wel natuurlijk.
Geplaatst: 21 augustus 20159 j Ik neem weer plastic borden mee en een 11/2 liter fles coca cola. Voor Jorieke neem ik keukenrollen mee.
Geplaatst: 26 augustus 20159 j Ik maak Pigs in a blanket ( cocktailworstjes in mini croissants)Voor Jorieke neem ik weet ik nog niet mee... even kijken wat er nog nodig is Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 30 augustus 20159 j Angela, ik ben er waarschijnlijk niet. Het lijkt me slim als de tweede soep door een ander wordt over genomen. Kom ik toch dan neem ik stokbroden van Le Fournill mee + soepstengels + ...? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 augustus 20159 j Auteur Ik heb je van de lijst gehaald we kunnen last minute nog kijken of je wel of niet komt.
Geplaatst: 9 september 20159 j Ik neem wel azijn, suiker en pindakaas mee voor Jorieke. Daarnaast een paar liter sap. Bzzzz...
Geplaatst: 11 september 20159 j Woehoe....... Ik heb er zin in! Ik hoop dat het een beetje goed weer is! Overigens, ik neem koffie en rijst mee voor Jorieke. (en suiker als ruilmiddel voor reuzel)NB... wat voor een soort koffie moet het zijn? Bonen, gemalen, pads?? 11 september 20159 j aangepast door Gast Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 11 september 20159 j Echt wel! Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.
Geplaatst: 13 september 20159 j Auteur De mensen met een hebben al doorgegeven wat ze meebrengen voor de MTFD de rest kan nog even nadenken We hebben in ieder geval nog nodig: nog wat extra bordjes/ eiersalade/ quiche / frisdrank /iets zoets zoals cake of zo enz. - Jorieke / Joep - HenkG - Angela - Ciska (+1)- Yuras - Nasuada - Balkontuinder - Koolrabi - Frans D- Reina- Enjoy (+1) - Groentjuh (+2) - Salamandertje - Simke- Raquette- Kim - Weknow- Estemy - Indy (+?)- Jorg- CindyB (+1) - Jootje - Aussiekarin (+1) - Jasmin- Aalterse-Willy (+1)- Nynkef - Goldfish (ovb) Verder hebben maar 7 mensen doorgegeven dat ze iets voor Jorieke mee brengen ( Heb ik een berichtje van iemand gemist laat het even weten? ) ps @ Henk we hebben nu al die mooie potjes inmaak met etiketten gezien dus je komt nu niet weg met een fles gekochte witte en rode wijn 17 september 20159 j aangepast door Gast
Geplaatst: 13 september 20159 j Sorry, ik heb echt totaal nog geen inspiratie gehad iets te verzinnen. Ben zo druk de laatste tijd... Zal voor Joep en Jorieke in ieder geval een pak koffie meenemen.
Geplaatst: 13 september 20159 j Auteur Je kan ook gewoon plastic bestek meebrengen, hoeft je niet meer na te denken Ik noteer koffie.
Geplaatst: 15 september 20159 j Oh dat vind ik een goed idee! En als ik dan toch nog iets kan bedenken, neem ik dat gewoon ook mee.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.