Frank Houweling Posted July 6, 2015 Share Posted July 6, 2015 Misschien niet een allerdaagse vraag en aanbod, maar wij zijn bij Fruitbomen.net op zoek naar een nieuwe collega. Aangezien wij iemand zoeken met tenminste een interesse in de eetbare tuin, leek me dit wel een juiste plek om deze vacature te plaatsen. Woon je in de regio van Boskoop, en zoek je een leuke baan? Dan ben jij misschien de persoon die wij zoeken! Meer informatie over de vacature vind je hier. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persica († december 2016) Posted July 6, 2015 Share Posted July 6, 2015 verdorie waarom zo ver weg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted July 6, 2015 Author Share Posted July 6, 2015 Sorry Persica, een tweede vestiging zit er nog niet in! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted July 7, 2015 Share Posted July 7, 2015 écht niet? prima afzetgebied hier in Haarlem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Hè, jammer dat ik je vacature nu pas lees! Ik ben op zoek naar werk en wil daar ook voor verhuizen als dat nodig is!Nou ja, volgende ronde beter.... Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Bericht van begin deze maand, amper 2 weken geleden, lijkt mij dat je nog kans maakt hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans D Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 http://www.fruitbomen.net/vacature.php Bedankt voor uw interesse in werken bij fruitbomen.net Op dit moment hebben wij geen openstaande vacatures. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 22, 2015 Share Posted July 22, 2015 Klopt maar op Facebook staat dat je nog gerust mag reageren op hun facature daar de beslissing nog niet genomen is. Zou ook erg snel geweest zijn. Dus waarom niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted July 27, 2015 Author Share Posted July 27, 2015 Hallo Iedereen!, Leuk om te zien dat er nog steeds interesse is voor dit topic. De reden waarom we de sollicitatie offline hebben gehaald is omdat we hééél veel sollicitaties ontvingen, van mensen die compleet geen groene vingers hebben (zelf nog nooit een tuin hebben gehad). Veel ook dit verplicht moesten solliciteren van het UWV. We waren het overzicht een beetje aan het verliezen. Heb je nou wel echt een passie voor het groen, dan mag je zeker nog solliciteren. Wees wel snel, want we gaan volgende week een beslissing nemen. Nogmaals heel veel dank voor alle leuke berichten die wij ontvangen hebben, Groetjes, Frank Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted July 27, 2015 Share Posted July 27, 2015 Wat leuk ik zal mijn cv sturen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts