Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dat is fasciatie of bandvorming, je ziet deze spontane misgroei/wildgroei veel bij wilgen.

Jasmin had dat bij een van haar courgette zaailingen, meest zie je het bij de plant maar soms hebben ook vruchten het.

Leuk om te zien een x op foto.

Players only love you when they're playing.

Posted

Volgens mij komt het nergens door is het iets wat spontaan gebeurt,

denk wel dat het mogelijk erfelijk is van moederplanten.

Posted
ze misvormen toch als de bloementjes niet bestoven worden door bijen of hommels?

Maar die slecht bestoven zien er wel anders uit, lijken meer op de Klokkenluider van de Notre Dame

Posted

Ik heb dat ook gehad met citroenen, die hadden van die 'tentakeltjes' (ze leken eigenlijk op mispels).

Ze zijn volgens mij perfect eetbaar.

Posted

Ze smaken zoals de andere aardbeien, enkel het groene penisje niet, dat is nog onrijp.

De dochter gaat ze meenemen naar der werk, ze neemt elke dag een bak aardbeien mee om er te snoepen, en er een collega er eentje van te laten mee snoepen.

Posted

Leuke aardbei maar je laat me schrikken. Ik dacht dat de buurman aan het mesten was geslagen.

Hoe is het nu met de buurman? Is hij de catastrofe al te boven?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Posted
Leuke aardbei maar je laat me schrikken. Ik dacht dat de buurman aan het mesten was geslagen.

Hij heeft deze week zelfmoord gepleegd, hij wordt aanstaande zaterdag samen met zijn aardbeiplanten gecremeerd.....................................................

Posted

Hij heeft deze week zelfmoord gepleegd, hij wordt aanstaande zaterdag samen met zijn aardbeiplanten gecremeerd.....................................................

Hmmm, in het kader van oog om oog etc zou hij eigenlijk tot compost moeten vergaan.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Posted

Als goeie buur kun je natuurlijk dat blauwe tonnetje naar hem rollen en zeggen asjeblieft,

je hebt toch aardbeien zat

Posted
Als goeie buur kun je natuurlijk dat blauwe tonnetje naar hem rollen en zeggen asjeblieft,

je hebt toch aardbeien zat

Ja zal wel, heb nog geld tegoed van hem die hij niet wilt betalen, 5€ van algemene onkosten, en 5 cent van de baal stro van 3.65€, waar hij 3.60€ genoeg vond de vrek, en dan nog kadokes geven

Ik heb aardbeien zat dat wel, uitdelen is zo plezant aan leuke mensen dat wel.

Had vandaag 6 kilo en de Maxim's moeten nog beginnen.

Posted

Ai en ik wilde die mooie blauwe ton geven, nou van wanbetalers hou ik niet, zou nooit wat geven.