Geplaatst: 27 mei 201114 j Soory, maar we gaan naar Zeeland, dus een stukje dichterbij naar jou toe, wel heel erg bedankt voor die regenwens, ik loop liever in storm en regen op het strand dan in de bakkende zon! Betreft de laptop, die zit al helemaal onderop en ik ga niet opnieuw inpakken! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 27 mei 201114 j Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar ik heb hekel aan nicknamen op forum, ik vindt het onpersoonlijk.niet dat je heel onzorgvuldig moet omgaan met persoonlijke gegevens, maar voornaam ken geen kwaad denk ik maar.zeker met mensen waar je vaker mee praat vindt ik bv gek om ze te kennen als laat ik vb nemen harmony of appelvrouwtje.en dat zo'n beetje gekke nicknaam intik om aan tegeven dat ik tegen diegene wat vraag of zeg Hans, harmony bestaat uit de eerste letters van mijn naam en de eerste letters van de naam van mijn man.Meestal onderteken ik mijn berichtjes met mijn gewone naam, Monique dus.Wat ik dan weer niet begrijp, dat het gros van de mensen dat blijkbaar niet goed leest, want dan krijg ik reacties terug met: beste harmony.Ik heb het zelf ook niet zo 0p nicknames, maar op de meeste fora zijn er al tig mensen die Monique heten, moet ik daar weer wat achter plakken.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Was er niet iets met de dijken tijdens deze droogte.... Monique, bij jouw nicknaam twijfelde ik ik dacht straks is dat een drentse gewone naam nouja ik noem je liever Monique, ik vindt gewoon als je met iemand meeleefd en praat over zijn/haar moestuin dat gezelligerpersoonlijker normaler, ik denk dat ik gewoon van gewoon hou Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j 't Is ook de bedoeling dat je me Monique noemt, daarom onderteken ik ook met mijn eigen naam (hoewel ik het ook wel eens vergeet).Maar bij het registreren bij een forum gebeurt het met harmony nooit dat ik er wat achter moet plakken, bij Monique wel.Dus joehoe iedereen, let niet op mijn 'nickname', maar noem me dus vooral gewoon Monique
Geplaatst: 27 mei 201114 j Hoi Monique!!! http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ik blijf dit een gezellig leuk forum vinden! Vooral als de meningen zo lekker verschillen! Groetjes, JOSE!!!
Geplaatst: 27 mei 201114 j Bij appelvrouw, denk ik aan de oude vrouw die sneeuw-witje vergiftigde Dat heb je helemaal goed Hansm, alleen is het niet Sneeuwwitje, maar de woelmuis, met een lekker papje van meel,suiker,kalk. Verder roer ik dagelijks in een toverdrank van brandnetels vlierbladeren & paardestaart en knip ik iedere avond een stel slakken door...;0) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 mei 201114 j Maar als je er zoveel moeite mee hebt wil ik best een voornaam aannemen, geen probleem als ik weet hoe dat te doen.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Bij appelvrouw, denk ik aan de oude vrouw die sneeuw-witje vergiftigde Dat heb je helemaal goed Hansm, alleen is het niet Sneeuwwitje, maar de woelmuis, met een lekker papje van meel,suiker,kalk. Verder roer ik dagelijks in een toverdrank van brandnetels vlierbladeren & paardestaart en knip ik iedere avond een stel slakken door...;0) He behalve die woelmuispap doe ik dat allemaal ook, gisteren waaide het hier hard en vondt ik het mooi weer om de gieren in flessen te gietenen vet stinken heel onze nieuwbouwwijkje moet het geroken hebben.nee van mij hoef je naam niet te wisselen, het was meer mijn gedachte dan dat ik me vreselijk erger. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur nouja komt op zelfde neer ik hak ze met mijn aardappelschilmes in tweeen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Jakkes facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 mei 201114 j Jullie knippen slakken? Jij niet? Hoe doe jij het dan? Die bierval doe ik ook niet meer, wat een meurzooi!!!(stinkt nog erger dan brandnetel en rabarbergieren en mijn voeten bij elkaar) Ben weer teruggevallen op knippen, of pletten als er een steen wat meer dichterbij ligt dan de schaar. Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ik heb geen last van slakken Ik denk dat dat komt doordat ik overal die boomschors heb liggen en ze daar niet overheen willen glijden. Good things come in small packages
Geplaatst: 27 mei 201114 j @ Jasmin: jij wist al hoe ik 'echt' heet Omgekeerd toch ook?? Het is geen paranoia, maar dingen gescheiden houden... Mijn kinderen bv. rotzooien wat aan op internet, maar worden ook steeds gehacked, accounts leeggehaald. Op grote mensen schaal kan dat ook nog eens. Er zijn zelfs gevallen dat de sociale pagina's worden gescand op wanneer mensen op vakantie gaan enzo. Daar was laatst een officiële waarschuwing voor van de politie. Je wilt niet weten wat ze in China allemaal doen. Ze hebben daar gewoon scholen met een hackersopleiding. Ik heb (helemaal perongeluk) wel eens Chinese sites gezien, vol met Rotterdamse telefoonnummers... ik zocht namelijk iemands adres op basis van een telefoonnummer (dat was Rick van het forum trouwens). Anyway, als je iets besluit moet je consequent blijven, maar niet neurotisch worden (hoor ik nou een echo van mezelf... van eerder vandaag?? ) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 27 mei 201114 j Jullie knippen slakken? Jij niet? Hoe doe jij het dan? Die bierval doe ik ook niet meer, wat een meurzooi!!!(stinkt nog erger dan brandnetel en rabarbergieren en mijn voeten bij elkaar) Ben weer teruggevallen op knippen, of pletten als er een steen wat meer dichterbij ligt dan de schaar. Ik heb gisteren mijn allereerste gevonden... in de sloot geslingerd... (of ernaast)... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 27 mei 201114 j Helly schreef:Jullie knippen slakken? De eerste jaren dat ik hier moes-tuinierde ging ik iedere avond met een emmer water de tuin in om slakken te zoeken; deze mikte ik dan over ons beekje naar het ongebruikte weiland naast ons..soms honderden tegelijk. Als ik dan een half uur later keek waren ze allemaal weer weg geglibberd, en volgens manlief via het stroompje of het riet wat erlangs groeide weer terug naar onze tuin. daarna stopte ik ze in de plastic flessen waar hier de bio-melk in komt, 250 slakken per fles..twee jaar achter elkaar 7000 of meer slakken. Zo gaat dat als je een ruïne koopt met een doornroosje-tuin. Ik werd er mesjokke van en droomde snachts dat de slakken mij achtervolgden en in een fles stopten. Van een fransoos heb ik geleerd de slakken te knippen, het gaat megasnel, de beestjes zijn meteen dood, en de merels vinden het heerlijk! Ik heb er een speciale scherpe schaar voor, ik kijk wel even weg als ik knip ( de "vulling komt eruit namelijk..daar krijg ik nog wel de bibbers van) maar als je ooit, zoals ik in de nacht aankomt bij je huis en moestuin en je vol verwachting met een grote zaklamp je tuin ingaat, en dan denkt dat iemand een leren bal je tuin in heeft geschoten..je komt dichterbij en het blijkt een struik andijvie te zijn bedekt met vette grote naaktslakken dan wil je wel graag een oplossing..of ophouden met de groenteteelt..In ieder geval:sindsdien heb ik beduidend minder slakken! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 27 mei 201114 j Heftig zoveel slakken... zou ik ook moordzuchtig van worden... van die hoeveelheid... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 27 mei 201114 j hans tochje mag gerust zijn ,mijn naam int echt is ook joke, 81 is m'n geboortejaar
Geplaatst: 27 mei 201114 j Waarschijnlijk zou ik dan ook al lang 'kill & attack' van hebben geroepen Good things come in small packages
Geplaatst: 27 mei 201114 j Mijn voornaam,Saskia dus,mogen jullie best weten.Je mag ook nog weten dat ik uit Oss kom.Maar dan houd het ook op .Ik ga er maar van uit dat er meer mensen in Oss zijn die Saskia heten en van Moestuinen houden.Blijft toch lekker onpersoonlijk.Als ik op mijn meisjes naam google krijg ik maar 1 hit.Op schoolbank nog wel.Die heb ik er zelf niet eens opgezet.Dat heeft iemand anders voor me gedaan Op mijn naam nu ik getrouwd ben,krijg ik heeeel veel hits.Alleen ben ik het dan zelf niet, maar naamgenoten.Ook zal ik nooit op een forum zetten wanneer ik op vakantie ga.Er zal maar eens een malloot van alles uit gaan zoeken...Facebook,twitter en zo doe ik ook niet aan.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ai slakken knippen ik denk dat m`n hart breekt als ik dat doe, dat durf ik niet hoor Koert, leuk om een foto te zien!! ^_^ totaal niet het gezicht dat ik aan je geplakt had
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.