Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Ja hij houd er van mensen voor de gek te houden, hij is nu op vakantie dus we kunnen roddelen over hem Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Hans, soms ben je net zo erg als een vrouw Good things come in small packages
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ja hij houd er van mensen voor de gek te houden, hij is nu op vakantie dus we kunnen roddelen over hem Beter lezen Hans Ja sorry, het is pik-op-Hans-dag vandaag, wist je dat nog niet? Wilde net typen dat je vanaf morgen weer een weekje van me af bent, want ik ga weer eens op vakantie, maar heb inmiddels de laptop maar ingepakt, die lol die gun ik je niet Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Ik heb een boel zussen en ben de jongste ik schreeuw met ze mee of over ze heen en heb van alles van ze geleerd dat zal het wezen ik had het wel gelezen maar ik dacht zijn vriendin verbied hem vast de laptop aan te zetten op vakantie, moet je geen openhaard aansteken en strand wandeling maken? Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Die laptop is juist op aanraden van mijn vriendin, tijdens haar vakantie heeft ze liever dat ik jou loop te etteren ipv haar!! Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Wees dan maar lief voor haar en schenk een wijntje in dat heeft ze wel verdiend zo te horen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Hans ik vind je foto van je boom geweldig! Niet veranderen hoor. Ik heb t nog steeds nog niet voor elkaar om een foto in mijn profiel te krijgen.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur Het is een foto van Storm Thorgerson ik hou van zijn foto's, moet je maar eens bekijken ik ben in iedergeval fan van hem. enkel een linkje plakken bij je profiel is voldoende voor je avatar foto. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ik vind het ook wel fijn als iedereen zijn avatar nu zo houdt... Dan herken je iemand zijn/haar berichten aan die ene afbeelding. Als dat plaatje steeds anders is, raak je ook in de war. (ikke dan ) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur ga gelijk veranderen dan weet je niet meer wie ik ben Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Hahah Jou vergeet ik niet hoor! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ghihi facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 27 mei 201114 j nou wat ik leuk vind is allemaal te groot... dus das lastig dan moet ik gaan zitten verkleinen en daar heb ik niet zo'n geduld voor.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Auteur verkleinen gaat heel vlug met irfanview, ik weet eigenlijk niet of je foto met pb kan sturen anders wil ik wel even voor je verkleinen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 mei 201114 j Ik gebruik mijn echte naam eigenlijk ook niet behalve op een ander forum meerendeels ook van wege mijn werk. Maar onderteken dan wel weer met mijn echte naam . Voor de rest heb ik er geen moeite mee hoe mensen zich op het forum willen noemen. groetjes Sandra
Geplaatst: 27 mei 201114 j dank je Hans, het is al gelukt. Gelukkig zijn er hier in huis een heleboel computer experts. mmmhmm ik tuinier liever.
Geplaatst: 27 mei 201114 j nep-foto Mooi, want mijn traditie is dat mensen er in het echt totaal anders uitzien dan in mijn verbeelding, en deze foto vond ik echt een Koert-gezicht... was me nog nooit gebeurd dat ik het goed had geraden... en die traditie blijft dus mooi in tact... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 28 mei 201114 j Ik heb niet alle pagina's gelezen (even geen tijd) maar ik wilde nog wel even wat toevoegen.Veel mensen zijn bij meerdere fora ingeschreven. Soms denk je eerst dat je wel je eigen naam kunt gebruiken (zoals bij bijvoorbeeld een forum over borstvoeding heb ik dat gehad, naïeve ik die dacht dat het alleen over de baby ging en niet over je tepels enzo ). Maar na verloop van tijd worden er toch persoonlijkere dingen besproken, of je wilt eens iets vragen over een onderwerp wat je toch wel privé wilt houden. Maar dat wil je niet onder je eigen naam doen.Je forumnaam veranderen kan niet, dus moet je of opnieuw aanmelden met andere naam (maar dat kan soms niet eens, en dan weet de rest van het forum niet dat jij het bent) of maar gewoon die vragen niet stellen, maar dan heb je niet zoveel meer aan het forum.Op elk forum een andere naam gebruiken vind ik zelf nogal verwarrend. Ik vergeet dan waar wat bij hoort en welk wachtwoord was het ook alweer Dus eerst had ik op elk forum dezelfde naam. Maar als mensen je dan gaan googelen weten ze inderdaad een hele hoop over je. Niet eens ernstige dingen maar ik vind het gewoon niet leuk als bijvoorbeeld een ex oid van alles over me leest.Maar goed voor dit forum heb ik dus wel weer een andere naam gekozen, aangezien dit ook het enige forum is waar ik nog kom Ook vind ik dat een echte voornaam ook niet echt persoonlijker is aangezien je toch alleen maar geschreven tekst leest, je hebt geen beeld van de persoon of het beeld is verkeerd Een forum blijft toch een beetje onpersoonlijk, hoe gezellig het ook kan zijn
Geplaatst: 28 mei 201114 j Helemaal met je eens, behalve met het laatste. Want in de loop der jaren heb ik aan diverse fora toch echte vriendschappen overgehouden. Of correspondentie-vriendschappen. Juist ook als je op een forum hebt gezeten met diepere gesprekken. En dan gaat de anonimiteit vanzelf weg. Een Meet & Greet helpt ook. Verder heb ik niet veel te verbergen, behalve mijn privacy. Dat ik zelf wil bepalen met wie ik mijn dingen deel. Net als in de gewone omgang met mensen, daar gooi je je ook niet compleet open bij oppervlakkig contact. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 28 mei 201114 j Een nicknaam kan ook veel zeggen over iemands karakter Zo ben ik op internet begonnen jaren geleden als Highlander nu is het ergens ander Arminius [van Arminius the Terrible] Maar voor serieuze site zoals deze gebruik ik dan mijn echte voornaam Rick en de eerste letter van mijn achternaam T en idd. heb ik ook fijne vrienden leren kennen via internet. Die kennen ondertussen mijn echte naam wel [ook mijn vaste nick`s]
Geplaatst: 29 mei 201114 j Zoals ik in mijn voorsteltopic ook heb gezegd is mijn 'echte' naam Jacqueline maar alleen mijn vader gebruikt die . Zelfs mijn moeder roept me met Sjaakje, hihihi. Mijn man vond Jacqueline te lang toen hij mij leerde kennen en hij heeft er al gauw Sjaakje van gemaakt. Er zijn zelfs mensen die ik regelmatig zie die mij niet eens kennen onder mijn echte naam. Groetjes Sjaakje*** Een hond met véél haar... is nog geen Briard ***
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.