Aluapje Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Ze zijn meer dan een meter hoog en vertonen nog geen spoor van geel blad, teken dat ze bijna geoogst zouden kunnen worden. Het duurt me bijna te lang, Hoe is dat bij jullie? Al geoogst van deze soort?Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartinH Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 Ik heb alles al geoogst. Er was bijna niets meer over van de planten. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted August 1, 2015 Share Posted August 1, 2015 bij mij staan ze nog hoor, bloeien wel maar niks geels te zien, ik laat ze lekker staan nog. ( staan nu 92 dagen) Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aluapje Posted August 2, 2015 Author Share Posted August 2, 2015 Wauw Piroska, dat jij dat nog weet!! Of schrijf je alles op? Dat heb ik ook willen doen maar het is er niet van gekomen. Paula Quote Ik kweek regenwormen in mijn compostbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
aussiekarin Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 Bij mij staan ze er ook nog mooi bij, ondanks alle regen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mw vogel Posted August 2, 2015 Share Posted August 2, 2015 hahaha, bij mij staan de middellate (Meerlanders, voor het eerst) ook precies 92 dagen en prachtig groen nog, groot, alleen wat omgevallen door de storm hier en daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kevin Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Bij mij staan ze ook nog vollop in het groen. Nog nergens geel of bruin te bespeuren. Vorig weekend eens 1 plant uitgedaan en had 1,9kg aardappelen ervan. Dat vond ik wel een mooie oogst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted August 4, 2015 Share Posted August 4, 2015 Hier beginnen de eerste (van de middellate) wat geel te worden, hopelijk hangt er ook wat aan want vond de vroege tegen vallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drentenier Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Het loof ging na al die regen rap dood, dus heb gisteren de middellate gerooid. Zat 11 dagen tussen, de vergelijking:Vroeg (25-Juli, 8.5 kg van 10 poters):Middel (4-Augustus, 16.7 kg van 9 poters):In de laatste week van April is het eerste loof van de vroege afgevroren, de middellate waren toen nog niet boven. Wellicht heeft dat het verschil in opbrengst nog wat vergroot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts