G. Gerardsen Geplaatst: 16 augustus 2015 Share Geplaatst: 16 augustus 2015 Ik zou graag willen weten of er hier mensen zijn met ervaringen met het kweken van de grote bosaardbei (Fragaria moschata). Ik heb dit jaar wel bloemen gekregen, maar geen vruchten. Ik vermoed dat dit komt omdat kruisbestuiving noodzakelijk is en er twee klonen nodig zijn om tot vruchtvorming te komen. Heeft iemand hier misschien wat over te melden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Deborah Geplaatst: 16 augustus 2015 Share Geplaatst: 16 augustus 2015 Ik heb er een paar bij de Kleine Plantage gekocht en later een paar bij Intratuin (Bubblegum Berry). Ik heb wel vruchten gehad (die van de Intratuin zou 2-slachtig zijn, daar is hier een hele discussie over geweest in het voorjaar). De vruchten waren lekker. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.