Marit Posted August 17, 2015 Share Posted August 17, 2015 Hallo allemaal, Ik ben Marit en in 2012 zijn mijn man ik van een bovenwoning in Rotterdam verhuisd naar huis met tuin in een dorpje tussen Tiel en Culemborg. Na twee jaar verbouwen kon vorig jaar gestart met uitproberen of moestuinieren iets voor mij is. En vooral of het te combineren is met mijn werk en de rest van mijn leven. Daarom ook gestart met 1 vierkantemeter moestuin, zelf uit het grasveld gegraven in februari. In augustus was de conclusie, experiment geslaagd! (of uit de hand gelopen..) Dus toen we begin dit jaar besloten toch de tuin te laten doen moest daar natuurlijk een moestuin gedeelte in komen. Al heel veel aan het forum gehad de afgelopen twee jaar en besloten om mijn bescheiden ervaring ook te delen. En omdat ik hier al twee jaar lees dat jullie van foto's houden, hierbij een foto van de nieuwe moestuin. (het grote vak in het midden met bloemen is eigenlijk gereserveerd voor een kas maar daar moet nog even voor gespaard worden) Ik hoop nog veel van jullie te leren en af en toe iemand anders op weg te kunnen helpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuinlid Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Welkom! Ben zelf ook nieuw hier en sta nu waar jij ook begonnen bent. Wij hebben net een makkelijke moestuin bak gemaakt en gevuld. Wat is het mooi geworden bij jullie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Welkom en je tuin ziet er goed uit Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
petersmit Posted August 21, 2015 Share Posted August 21, 2015 WOW Marit!! Dat is zeker uit de hand gelopen! Voor het komende jaar nóg meer... succes! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts