Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Marit met een (moes)tuin

Marit

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Marit en in 2012 zijn mijn man ik van een bovenwoning in Rotterdam verhuisd naar huis met tuin in een dorpje tussen Tiel en Culemborg. Na twee jaar verbouwen kon vorig jaar gestart met uitproberen of moestuinieren iets voor mij is. En vooral of het te combineren is met mijn werk en de rest van mijn leven. Daarom ook gestart met 1 vierkantemeter moestuin, zelf uit het grasveld gegraven in februari.

DSC0333696021439833855.JPG

In augustus was de conclusie, experiment geslaagd! (of uit de hand gelopen..)

DSC0468129901439834200.JPG

Dus toen we begin dit jaar besloten toch de tuin te laten doen moest daar natuurlijk een moestuin gedeelte in komen. Al heel veel aan het forum gehad de afgelopen twee jaar en besloten om mijn bescheiden ervaring ook te delen. En omdat ik hier al twee jaar lees dat jullie van foto's houden, hierbij een foto van de nieuwe moestuin. (het grote vak in het midden met bloemen is eigenlijk gereserveerd voor een kas maar daar moet nog even voor gespaard worden)

2015-08-13-2074551439834644.41

Ik hoop nog veel van jullie te leren en af en toe iemand anders op weg te kunnen helpen.