Survivor Geplaatst: 25 augustus 2015 Geplaatst: 25 augustus 2015 De bladeren hangen slap! Hoe komt dit Hoe zet ik er nu weer foto op? Quote
Erny Geplaatst: 25 augustus 2015 Geplaatst: 25 augustus 2015 hoe-foto-s-op-het-forum-plaatsen-t324.html Quote
akroma Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Ik ben er inmiddels wel achter dat het normaal is dat bladeren, vooral de grotere onderaan de plant, wat gaan hangen (zwaartekracht houd je niet tegen). Zo lang niet alles stijf naar beneden hangt vermoed ik dat er weinig aan de hand is. Let op de kruin van de plant staat die nog mooi horizontaal? PS: ik ben pas net begonnen met kweken dus neem mijn advies voor wat het is, advies van een beginner Quote
Itoero Geplaatst: 27 augustus 2015 Geplaatst: 27 augustus 2015 Als peperplanten wat groter worden gaan de blaadjes meestal hangen, niets om je zorgen over te maken. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Survivor Geplaatst: 30 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2015 Bedankt voor de reactie . De peperplant is aan de stam beschimmeld!? Alle waren hangen naar beneden en er zit geen sterkte in Quote
Erny Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Probeer nog eens om een foto te plaatsen? Maar klinkt wel als veel te nat gezien die schimmel. Dus even wat minder water geven waarschijnlijk. Wachten totdat de grond weer droog aanvoelt. Quote
Survivor Geplaatst: 30 augustus 2015 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2015 Ik krijg via mijn tablet geen foto gepolst maar te veel later kan wel door de regenval is juist de hoek waar de plant staat heel nat geworden door dat mijn regenval overliep Quote
Itoero Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Die bladeren kunnen verticaal naar beneden hangen.Zit er nog kracht in't begin van't bladsteeltje of hangt dat volledig slap? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Stan Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Beschrijf die schimmel eens? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.