mango Geplaatst: 26 augustus 2015 Geplaatst: 26 augustus 2015 Hallo,mijn naam is Gé Goedhart (mango) en heb in de achtertuin mijn Moestuintje wat ik al heel wat vindt.Er staat o.a Boerenkool prei, spercie bonen, tomaten, knolselderij, groene kool, wortel, pepers, Surinaamse komkommer, Thaise aubergines. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 augustus 2015 Geplaatst: 26 augustus 2015 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
RobO Geplaatst: 26 augustus 2015 Geplaatst: 26 augustus 2015 Hallo,mijn naam is Gé Goedhart (mango) en heb in de achtertuin mijn Moestuintje wat ik al heel wat vindt.Er staat o.a Boerenkool prei, spercie bonen, tomaten, knolselderij, groene kool, wortel, pepers, Surinaamse komkommer, Thaise aubergines. welkom!vind ik ook al heel wat!hoezo mango? Quote
zaaizee Geplaatst: 26 augustus 2015 Geplaatst: 26 augustus 2015 aloha mango! surinaamse komkommer? gelijk gegoogeld. dat wil ik ook kunnen thx Quote
Stan Geplaatst: 30 augustus 2015 Geplaatst: 30 augustus 2015 Welkom en we zijn gek op foto's. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.