Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Aardbeien toren (vervolg)


ronald12354

Aanbevolen berichten

Hallo tuin liefhebbers

Dit is het geen wat ik met mijn vorige vraag bedoelde (over aardbeien stekjes).

Ben er al aardig mee gevorderd

pilaar184971441442740.jpg

Dit wordt de pilaar

pot37241441443651.jpg

Dit zijn de potten die ik hiervoor gebruik

stek-125191441443798.jpg

En dit zijn mijn stekjes, ik heb de uitlopers begin augustus in potjes gedaan en zag deze week aan de onderkant de wortels komen en heb ze toen los geknipt van de moederplant.

Nu heb ik hier nog een paar vragen over:

laten jullie de stekjes nog goed wortelen in de kleine potjes?

en hoeveel plantjes moet ik per pot doen?

hoor het graag van de experts want ik ben nog maar een beginneling op dit gebied

groetjes ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je al een beetje rondgekeken op ons forum ? Er zijn een aantal topics over een dergelijke kweekwijze. Rechtsboven zoekfunctie.

 

Op zich deed ik het inderdaad altijd zo, dat als de wortels onder het potje verschijnen ik ze oppotte in grotere potten in afwachting dat mijn nieuwe bed op de tuin zo ver zou zijn. Je kan ze nu ook in die potten plaatsen ja, ik zou 2 per pot doen, niet snel veel meer, tenzij je erg uitgebalanceerd bijmest het hele seizoen door. Ook daar zijn topics over ( ook bv het 'bato-bakken'- -topic ) veel te lezen daar over hoe veel en met wat bij te mesten en bewatering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...