tomvm Geplaatst: 9 september 2015 Geplaatst: 9 september 2015 Hallo, dit is het eerste jaar dat ik een groententuin en serre heb. ik heb volop geoogst in alles en nog wat de laatste weken en heb nu enkel nog wat tomaten, paprika, sla, kolen en prei staan. nu is mijn vraag: alles rest van de groententuin staat nu leeg. kan ik nu nog iets zaaien/planten, zodat ik hier nog van kan oogsten voor het winter wordt? Of is het nu wachten tot het volgende seizoen? alvast bedanktgrtom Quote
Tikketim Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 winterspinaziewinterbloemkoolkervelwinterpreiveldslasla (winter soort voor in serre of koud kas)winterui Quote Hoe zie je het verschil tussen pastinaak en wortelpeterselie : https://tikketim.wordpress.com/
tomvm Geplaatst: 11 september 2015 Auteur Geplaatst: 11 september 2015 oke, bedankt voor het lijstje dan ga ik nog wat shoppen Quote
Jorg Geplaatst: 11 september 2015 Geplaatst: 11 september 2015 Zie ook: https://www.moestuinforum.nl/wat-zaaien-planten-in-september-t12028.html Quote
tomvm Geplaatst: 19 september 2015 Auteur Geplaatst: 19 september 2015 ben net winterui en winterspinazie (type winterreuzen) gaan halenik ga ze volgende week zetten, ben benieuwd ook heb ik groenbemesting (vitasso) gekocht. leek me wel leuk om te zetten en enkele maanden wat groen te hebben in de tuin en het heeft nog nut ook Quote
aalterse-willy Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 Ik heb nog wat sla plantjes in de kas staan die moeten uitgeplant worden, ga ze onder een tunneltje zetten en hopen dat ze nog wat word. Is wel een heel late soort. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
tomvm Geplaatst: 30 september 2015 Auteur Geplaatst: 30 september 2015 ik heb ook nog de gewone slaplantjes een 4-tal weken uitgeplant buiten en in de serre die van buiten deden niets meer, geen kropvorming en wilden ook niet groeiendie van de serre staan er nog, maar ze willen niet echt meer groeien en kropvorming voorlopig ook nog niet die van buiten heb ik weggedaan die van de serre laat ik nog even staan om te zien wat het wordt Quote
aalterse-willy Geplaatst: 30 september 2015 Geplaatst: 30 september 2015 De mijne heb ik meegenomen van bij die verkoper waar ik de bloemkooltjes gaan halen ben, ken de soort niet maar zouden nog goed groeien in de kas, en ze blijken dat te doen ook, in hun potjes toch. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.