Geplaatst: 19 september 201510 j Na wat oefening bij windindewilgen mijn 1e chipbud resultaten.Daarvoor maakte ik al wel winter enten en zomer oculaties. Ik heb wat appels,peren,kwee,perzik en abrikoos getest. Hier de 1e resultaten.
Geplaatst: 19 september 201510 j Tof, Bart! Moet je nou tot het voorjaar wachten, als ze uitlopen, om te zien of het succesvol is? Jammer dat Windindewilgen zo ver van hier woont. Het is een van die mensen en adressen waar ik heel graag eens een kijkje wil nemen c.q. graag eens zou ontmoeten. Dat geldt overigens ook voor jou en jouw planten, Bart! Nog een vraagje....waarmee heb je de occulaties ingepakt? Het lijkt op gewoon keukenfolie.....? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 19 september 201510 j Dat oogenten, lukt dat ook bij druiven?Een kennis heeft namelijk vier druivelaars welke nog nooit gedragen hebben, maken zelfs geen bloemen en ze hebben kleine bladeren, te klein volgens mij.De stammen zijn al een vijftal jaar oud. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 19 september 201510 j Op de bovenste foto, bovenaan de medifilm (dat is de tape toch? ) zie ik een trekbandje. Is dat om er zeker van te zijn dat er geen water in loopt? Groetjes,Bram
Geplaatst: 21 september 201510 j Auteur @ Bram nou trekbandje of tyrip zit daar omdat de medifilm bij daar scheurdedus zit er maar 1 laag onder. Dus meer toeval. Nu wachten tot het voorjaar of ze dan uitlopen.. Willy volgends mij kan het met druiven prima maar niet nu meer.
Geplaatst: 16 november 201510 j Voor diegene die interesse hebben in die 'keukenfolie' zoek op buddytape of medifilm Mijn tuinavonturen op http://www.dedolletuinder.be/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.