Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mag ik ook mee doen?

Zag dat iemand een adres in Nijmegen had, woon daar niet zo ver uit de buurt. Kan hem daar bijv. dan wel afgeven.

Groetjes Meegosh

Geplaatst:

zaden van grootbloemige zinnia's, grootbloemige korenbloemen geel, kleine oranje snack paprika's, pompoen/courgette oud soort groen met lichte strepen. Erg lekker. Moet de naam nog zoeken want hij is niet gewoon te koop

Geplaatst:

Ik doe de laatste voorbereidingen. Nog wat eigen zaadjes bij de doos, de zaadjes van Appelvrouw uitsorteren. Adressenlijst checken.

Ik heb van 11 mensen hun adres. Sommige hebben een PB gekregen om telefoonnummer en email aan te vullen.

Vier mensen hebben nog niets doorgegeven. Ik stuur die mensen ook wel even een reminder, zodra ik deze post heb afgesloten.

Geef goed door als je samen met iemand de doos wilt bekijken. Of andere wensen.

Een best groot deel van de mensen komt later of zelfs in 2016 aan de beurt, vaak op eigen verzoek. Geen probleem. Het maakt alleen de startdatum iets later, zodat de toerbeurt van de Blije Zaden Doos straks in 1x door kan gaan, zonder lange pauzes ertussen.

Met de Feestdagen moet de doos wel even bij iemand geparkeerd staan. Dan is het zo druk en chaotisch.

Er kunnen nog wel een paar losse mensen bij, eventueel.

Als ik de gegevens van de laatste mensen heb, kunnen we van start gaan. Krijg ik geen gegevens binnen, dan gaat die persoon onder aan de lijst, in afwachting van adres en tel nummer.

Geplaatst:

OK,

Hieronder mijn voorgestelde volgorde. Ik heb het volgende overwogen.

Als iedereen de doos snel bekijkt, en binnen 3/4 dagen weer doorstuurt (incl. weekend), dan kunnen grofweg 2 mensen per week de doos zien.

De eerste rij zijn de mensen voor 2015, waarschijnlijk is het Kerstmis bij Meegosh of RobO. Dan kan de doos even pauze houden, vanwege de enorme kerstdrukte bij de verzendorganisaties, en in januari gaat de doos verder bij Cindy B.

Cindy en Victor zijn dan inmiddels 6 maanden lid van het forum.

Van Flup en Bloemenkoningin heb ik nog geen adres ed. Met Flup heb ik contact, omdat het postadres in Nederland binnenkort verandert, en dat krijg ik over een paar weken. Van Bloemenkoningin heb ik nog geen reactie, dus deze twee heb ik in 2016 onderaan gezet, maar wel weer boven de oude BZD coördinatoren uit het verleden: Appelvrouw en Weknow. Die wilden allebei graag laat aan de beurt komen. Mezelf heb ik als hekkensluiter weer gezet, zodat het cirkeltje rond is, en daarna kunnen we weer een nieuwe coördinator zoeken voor 2016-2017.

Ik heb geen rekening gehouden of mensen bij elkaar in de buurt wonen.

2015

Berijl

Nasuada

Biofee

Balto

Loes

SuusP.

Meegosh

RobO (hier mag de doos Kerstvakantie nemen)

2016

Cindy B.

Victor

Lorraine

(Flup)

(Bloemenkoningin)

Appelvrouw

Weknow

Jasmin (eindstation)

Geplaatst:

Dat ziet er prima uit Jasmin!

Het zou zo kunnen zijn dat het handig is om eerder of later aan de beurt te komen ivm het wel of niet in Nederland zijn. Ik hoop dat jullie daar rekening mee kunnen houden. Ikzelf hou er rekening mee dat het helemaal niet lukt omdat ik in die tijd gewoon in Frankrijk of elders ben.

Dan zou ik eventueel altijd bij Jasmin langs kunnen gaan aan t einde van de ronde om bij haar nog eens door de doos te lopen?

En anders geen blijde doos dit jaar...ook ok.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Het Blije Ding is op weg:

3SKABA044048717 via Post.nl

Het feit dat ik de doos via Post.nl heb verstuurd is geen gebod voor anderen. Voor mij gewoon makkelijker. We hebben nou ervaring met persoonlijk langsbrengen, post.nl en met DHL, en ik denk dat de zender en ontvanger er samen wel uitkomen hoe de doos overkomt. Als het versturen is, graag Trace & Track hier neerzetten.

Geplaatst:

Dat hoeft toch ook niet? de code posten is een bewijs dat de doos onderweg is.

geen idee hoe anderen erover denken maar ik hoef mijn postcode niet online. zolang jasmin, de verzender en ontvanger de doos exact kunnen volgen is dat voldoende lijkt me.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...