Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Dan is de doos voor de laatste keer nu onderweg en ligt dan stil tot na de kerst?

Geplaatst:

Volgens de track en trace code staat het pakket klaar om afgehaald te worden

daar heeft DHL wel de tijd voor genomen zeg... "Geef je pakket op een werkdag vóór 16.00 uur af, dan streven wij ernaar het binnen 24 uur te bezorgen". dat hebben ze niet waar kunnen maken.

Geplaatst:
  • Auteur

Ach, zolang die maar niet zoekraakt. Verder zitten we nog steeds mooi op schema.

edit: Ik snap je frustratie ook wel. Tenslotte heb jij het netjes afgehandeld, en dan nemen zij ruim de tijd. Het is er de tijd van het jaar voor: topdrukte. Helaas.

Geplaatst:

DHL had mij ook geen berichtje gestuurd, dus ik zie nu pas dat het pakket af te halen is. Hmmmmm.... ik ga morgen langs, zal alvast PB sturen naar de volgende op de lijst, verstuur ik het maandag weer

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Jasmin e.a., de doos is in mijn bezit. Morgen gaat hij op de post naar RobO

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Is de doos nog aangekomen bij Robo?

Beginnend moestuinier met een moestuin van 42m2 onder glas.

Geplaatst:

nope, nog niet

Geplaatst:

Kan ik me nog aanmelden voor deze ronde?

Geplaatst:

Even een kleine update. Ik heb problemen ondervonden om de doos eerder deze week te verzenden, blijkbaar was er iets misgegaan bij het afdrukken van het etiket. Heb twee keer in de winkel gestaan en mijn pakket weer moeten meenemen omdat de scancode niet herkend werd, erg vervelend! Daarna natuurlijk feestdagen/weekend, dus ik druk en winkel dicht... Vandaag de derde poging (3x is scheepsrecht). Ik zet hier de t&t code als het gelukt is. RobO en rest: sorry voor de vertraging!

Geplaatst:

no worries

we zaaien pas in februari

Geplaatst:

nu heeft de doos alsnog zijn geplande kerstpauze gehad.

Geplaatst:

Het zendingsnummer is 3SDFY318775348, verzonden via DHL. RobO, je kunt het hopelijk snel afhalen!

Geplaatst:

kannie wachten

30 dec 2015 - 03:52 Pakket is onderweg naar lokaal distributiecentrum.

Geplaatst:

hij is binnen

ben blij

Geplaatst:

zo, heerlijk gesnuffeld en aangevuld, heb pb gestuurd naar Cindy voor adres

Geplaatst:

Ik heb een PB terug gestuurd

Geplaatst:

mooi, hij is onderweg naar Cindy

Geplaatst:

Nou... Kiala komt niet verder dan dat de doos is ingeleverd op het Kiala punt van de verzender.

Geplaatst:

klopt, ze hebben een verzendperiode van 4 dagen , dus vrijdag moet ie er zijn

(nog tijd genoeg om te zaaien toch? )

Geplaatst:

Aahh... nou dan moet ik even kijken of mijn partner hem op kan halen, want ik wordt nl morgen geopereerd en zal een nacht in het ziekenhuis moeten blijven. Daarna weet ik niet wanneer ik hem zelf zou kunnen halen en weer weg brengen. Ik mag nl ff niet autorijden en ik moet een dhlpunt zoeken,

Ik hoopte dat ik vandaag allen nog kon regelen, maar helaas....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic