Wims Geplaatst: 9 oktober 2015 Share Geplaatst: 9 oktober 2015 Ik heb eenn drietal oude rozen verplant. Ik heb gehoord dat oude rozen verplanten geen zin heeft en dat je beter nieuwe planten kan. Klopt dat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RobO Geplaatst: 9 oktober 2015 Share Geplaatst: 9 oktober 2015 volgens mij kan dat best, liefst goed gesnoeid na de vorige winter, in een lekker groot plantgat met compostik denk: verplanten als het blad eraf is en liever niet op een plek zetten waar al rozen gestaan hebben ivm aaltjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
minie Geplaatst: 10 oktober 2015 Share Geplaatst: 10 oktober 2015 dit kan zeker wel. we hebben vorig jaar een nieuw huis gekocht en de hele tuin omgegooid. hierbij hebben we een rozenstruik tot 2x toe verplant. daarbij geen extra zorg gegeven of gesnoeid e.d. We dachten dat de struik het niet zou redden. er zat weinig blad aan.maar hij deed het ontzettend goed. prachtige rozen eraan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Klaproos79 Geplaatst: 7 april Share Geplaatst: 7 april Mijn roos is al 6x verplant en wordt over 4 weken 79 jaar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.