Deborah Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Sinds vandaag ben ik de bezitter van een flinke Pyrus sinkiangensis. Ik kan echter niets vinden over de bestuiving. Ik heb diverse peren in de tuin (zowel communis als pyrifolia), maar ben er nog niet achter of dit afdoende is. Natuurlijk merk ik het vanzelf wel als hij in bloei komt, maar ik ben toch nu al benieuwd. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Bit Geplaatst: 15 oktober 2015 Geplaatst: 15 oktober 2015 Op zich zou je zeggen, omdat jouw peer een hybride is van zowel de communis en de chinese soort ( kwa genen opbouw ( allemaal google werk hoor )) is gewoon bestuiving mogelijk via je communis soortje ( s )Van de Nashi weet ik het niet of daar bestuiving mee plaats vindt Quote
Deborah Geplaatst: 16 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2015 Ja, dat dacht ik ook. We zullen wel zien wat het wordt Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.