Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

(stukken van) Grote rabarberplant


Aanbevolen berichten

Ik heb een enorme rabarberplant opgegraven, het blad is er af, dus de knol is nu goed op te delen in meerdere stukken. Er zitten zeker 6 flinke klusters met 'neuzen' (of heet zo'n kluster dan een neus? Nou ja...) aan. Je mag ook de hele kluit in zijn geheel komen halen.

 

Wel graag vandaag of morgen komen halen, uiterlijk donderdag. Hij ligt al boven de grond dus.

 

Edit: Misschien wel handig om te vermelden wat voor een rabarber het is ja

 

Ik weet niet welke soort het is, maar de stelen beginnen rood en worden groener richting het blad. De stengels zijn niet rood aan de binnenkant. De planten doen het al vele jaren goed, ik oogst altijd al vroeg in het jaar. Ze schieten amper tot niet door, en groeien zo hard dat ik nu dus alweer teveel planten heb (vorig jaar ook al weggegeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel handig om te vermelden wat voor een rabarber het is ja

 

Ik weet niet welke soort het is, maar de stelen beginnen rood en worden groener richting het blad. De stengels zijn niet rood aan de binnenkant. De planten doen het al vele jaren goed, ik oogst altijd al vroeg in het jaar. Ze schieten amper tot niet door, en groeien zo hard dat ik nu dus alweer teveel planten heb (vorig jaar ook al weggegeven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...