Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Voor fans van Yvette van Boven

Featured Replies

Geplaatst:

Vandaag is Yvette gasthoofdredacteur van het Volkskrant Magazine.

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

geinig, ik had haar in de klas, topmeid

en kook uit haar home made boeken

en koop een volkskrantje natuurlijk, dank voor de tip!

Geplaatst:
  • Auteur
Deze ken je dan zeker wel?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

ja, gezien, toch bedankt!

(ze was niet zo goed in mijn vak, maar wel prima in de klas; mijn echtgenote sprak haar laatst op een beurs en bracht haar mn groeten over, meteen een aardige reactie: "doe Rob de hartelijke groeten en zeg maar dat het met mij helemaal goed gekomen is")

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik weet niet of een van jullie al eens het Bannock brood heeft gemaakt uit het boek Home Made Winter?

Zooooooooo lekker! image40541451822667.jpg

• 1 maand later ...
Geplaatst:
  • Auteur

De nieuwe serie is gister begonnen. Op NPO2.

Ze maakte andijviestamp met koud-gerookte 'pulled koningsoesterzwam'. Origineel en vegetarisch.

En ze heeft ook een pureeknijper

De zwammen kwamen van een kweker (zeecontainers) die daar als ex-ITC-er een leuk verhaal bij had.

En ze verklaarde het "serieus!" tot 'het beste gerecht van 2016'.

Geplaatst:

Ze is en blijft leuk!

Ik houd niet van andijvie, en niet zo van paddestoelen, maar het water liep me in de mond!

Geplaatst:

Yvette is mijn held! Ik heb al haar boeken en mis geen aflevering op tv. Leuk dat ze inmiddels ook echt naam begint te maken buiten de foodie-scene. Hoewel ik haar optreden laatst bij DWDD dan weer geen recht vond doen, maarja dat lag meer aan de jachterige DWDD-opzet (we willen per se iets live maar we hebben er vooral géén tijd voor) en die duffe domme paul de leeuw die dan een beetje stommig mee zat te doen. Ik vind haar eigen show wel fantastisch - vooral omdat ze zo duidelijk géén chefkok is in de zin van alles precies en exact netjes doen enzo. Nee hoor, ze laat gewoon dingen vallen, brandt haar vingers aan hete schalen etc. Heerlijk herkenbaar voor mij als hobbythuiskok!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.