Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

homemade soap


Nasuada

Aanbevolen berichten

2015-11-200758171448058828.462015-11-200747741448058869.322015-11-200779851448058853.45

onder begeleiding van Jasmin heb ik samen met dochter en schoondochter kennis gemaakt van de wonderwereld van zeep maken. Ik had de foto's al in een ander topic geplaatst maar ik zou het leuk vinden om er een aparte topic van te maken omdat ik inmiddels spulletjes heb aangeschaft en ik er mee aan de slag ga maar vast nog veel vragen heb voor Jasmin die vast ook voor toekomstige zeepmakers van pas komen.als het niet gepast is omdat het eigenlijk niet veel met moestuin te maken heeft snap ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spulletjes zijn binnen. Wat leuke kleurtjes en luchtjes zijn binnen.

De olijf, kokos, palm, tarweolie is binnen. Zo ook de loog. Het enige wat ik niet kan krijgen is de castor olie.wat ik wel heb is paraffin liquid olie. Een basis olie die ik gebruik voor de huid met exceem van mijn zoon. Zou ik deze ook kunnen gebruiken ipv de castorolie? Ook heb ik evt nog een potje van de lekkere reuzel van de blije varkentjes van Jorieke.

Jasmin graag jouw deskundig advies hier in en dan eens kijken of ik het ook alleen kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...