advanbrunschot Geplaatst: 10 december 2015 Geplaatst: 10 december 2015 Ad van Brunschot en sinds enkele weken heb ik een moestuin van 100 m2 in Waalwijk. Nu vooral bezig met het plaatsen van een tuinhuisje en dat is al lastig genoeg op de natte kleigrond. De vorige eigenaar is bijna klaar met het weghalen van zijn planten, vooral aardbeien staan er nu nog. Hij heeft beloofd om de uitlopers te laten staan, dus die heb ik al. Ik ben niet van plan om te gaan spitten, het bodemleven moet intact blijven. Ik wil met planken de tuin in vakken verdelen en daarna dan stro opleggen. Zo blijft de grond mooi open en kan ik volgend voorjaar aan de gang. De tuin moet vooral ook gezellig worden, we hebben thuis slechts een balkon. We zullen er ook regelmatig 's avonds na het werk naar toe gaan, de bbq aan, flesje wijn, lekker stoeltje en genieten. Nog even wat andere informatie, getrouwd met Janny, ik ben 63 jaar, hobby's fotograferen en filmen (zie mijn Youtube-kanaal), fietsen, wandelen, badminton en natuurlijk tuinieren. Samen hebben we 5 kinderen en 4 kleinkinderen. Quote
pippi Geplaatst: 10 december 2015 Geplaatst: 10 december 2015 Welkom hier! Lijkt me een tuin waar je iets moois van kan maken. Quote
RobO Geplaatst: 11 december 2015 Geplaatst: 11 december 2015 welkom lekker actief ben jij! toch? Quote
advanbrunschot Geplaatst: 11 december 2015 Auteur Geplaatst: 11 december 2015 Ik heb mijn dagen inderdaad goed gevuld. Ik zag een link naar een Youtube-kanaal, maar dat is mijn oude kanaal wat ik ook niet meer onderhoud. Het juiste kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCtw3Q2sp4IhA8o6lULzAVHw Quote
petersmit Geplaatst: 11 december 2015 Geplaatst: 11 december 2015 Welkom Ad! Er is nog wel wat werk te doen, maar even goed onkruid wieden, en de vrees er overheen en het knapt dan snel op! Veel plezier! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
petersmit Geplaatst: 11 december 2015 Geplaatst: 11 december 2015 Het filmpje is overigens ook erg leuk! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Johmir Geplaatst: 11 december 2015 Geplaatst: 11 december 2015 Welkom Ad. Mooi stukje grond, en ach klei, ik tuinier zelf ook op de klei en dat gaat uitstekend. Succes ermee! Quote
advanbrunschot Geplaatst: 12 december 2015 Auteur Geplaatst: 12 december 2015 En dit is de timelapse van vandaag, het volgende project is het plaatsen van de regengoot. Quote
Stan Geplaatst: 4 januari 2016 Geplaatst: 4 januari 2016 welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 5 januari 2016 Geplaatst: 5 januari 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.