Nadi Geplaatst: 13 maart 2016 Geplaatst: 13 maart 2016 Sjalotjes red gourmet gepoot. Gezaaid:Tomaten binnen Bietjes, snijbiet, eikenbladsla, ijsbergsla onder koud glas.
kathy78 Geplaatst: 14 maart 2016 Geplaatst: 14 maart 2016 Het zaaibed voor de rabarber onkruid vrijgemaakt. En natuurlijk rabarber stekken geplant. Was weer lekker weertje.
Jorieke123 Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 'Salade' gezaaid in de platte kas. Dus snijsla, tuinkers, radijsjes, rucola, etc. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
metermoestuin Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 regenboog wortelen, rucola, sla en rode ui, buiten in een kweekbak.
Erny Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Kiemtest Radijzen, Rettichs en Snijbieten. Gisteren de pepers verspeend uit de trays naar P6. Redelijk aan de late kant.
speets Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Een sugana-framboos, = een 'twotimer'. Blij mee "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
dennis78d Geplaatst: 16 maart 2016 Geplaatst: 16 maart 2016 Sugarsnaps gezaaid, nomnom http://www.moestuinforum.nl/blog/dennis78d/
Isabel Uiterweerd Geplaatst: 16 maart 2016 Geplaatst: 16 maart 2016 (aangepast) Voor de eerste batch zaailingen heb ik een oud aquarium in gebruik genomen. Het lijkt goed te werken, de zaailingen groeien goed verder. Â Â Afgelopen maandag bosaardbei gezaaid. Komend weekend de eerste tomaatjes en spaanse pepers zaaien. 16 maart 2016 aangepast door Gast
Jorieke123 Geplaatst: 16 maart 2016 Geplaatst: 16 maart 2016 Spinazie en capucijners in vollegrond gezaaid. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Elizabet Geplaatst: 16 maart 2016 Geplaatst: 16 maart 2016 2 soorten sla, 2 soorten radijs, lente-ui en worteltjes buiten gezaaid, van alles één rijtje met het idee om elke 2 weken er een rijtje naast te zaaien voor gespreide oogst. In een kweekkasje tomaten, aubergines, pompoen, sla, koriander en Afrikaanse basilicum (basil tree, zou een vaste plant moeten worden, ben benieuwd) gezaaid. Heb wat leuke nieuwe dingen bij Vreeken gekocht en een kas besteld, ik hoop dat ik m'n tomaten en aubergines goed aan de gang kan houden tot de kas komt (half mei) elizabet.nl
Erny Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Gisteren pootui Piroska en Red Baron (Aldi) gepoot.En peulen gelegd, Grijze Roodbloeiende.
Yosha Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Een paar tuinboontjes gelegd, zo in de grond. Andere jaren zaaide ik voor, eens zien of het lukt (ik las dat ze vaak aan- of opgevreten worden als ze nog klein zijn). Verder rucola en mizuna kleine plantjes op een betere plek gezet.
julia Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Pluk en krulsa, radijs ijskegel, goudsbloemen en oost-indische kers.
Almond Geplaatst: 19 maart 2016 Geplaatst: 19 maart 2016 tomaten: (deels kiemtest) Heinz, banana legs, fuzzy wuzzy en supersweet. Blauwe lobelia, cosmea seashells, cleome paars (kiemtest) en red jewel gras waar ik nu al de officiele naam van vergeten ben "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Indy Geplaatst: 19 maart 2016 Geplaatst: 19 maart 2016 Vandaag was het een gunstige dag om vruchtgewassen te zaaien. Ik heb de tomaten gezaaid, de lemonappelkomkommer, en de muizenmeloen.
Erny Geplaatst: 19 maart 2016 Geplaatst: 19 maart 2016 Gisteren, bloemdag, wel 22 soorten bloemen gezaaid. Staan nu in 3 kweekbakjes in de vensterbank met de lange warmtemat eronder. Zinnia Zahara Double FireZaluzianskya capensisUrsinia calendulifloraSalvia microphylla donkerroodSalvia coccinea Forest FireMatthiola incana Brompton MixedFelicia heterophyllaCosmos bipinnatus BonbonsBrachyscome iberidifoliaAgeratum houstonianum Blue MinkAsarina scandens paars/rozeAsarina purpusii Victoria FallsDragon-afrikaantjeMonarda fistulosaGeum chiloense Blazing Sunset Nicotiana rustica Wild Aztec Tobacco Anagallis Monelli - GuichelheilMatthiola Longipetala Stock Night ScentedNigella garidella Blue Stars - Juffertje i/h GroenCosmea sulphureusDorotheanthus bellidiformis Livingstone Daisy MixHysop @Indy volgens mij kalender is het vandaag bladdag... Ik gebruik die pdf BD kalender 2016, Maria Thun.Als ik naar het overzicht op deze site kijk op: siderisch/Maria Thun:http://www.astrologie-info.com/mocal.cgiZie ik inderdaad een deels andere invulling van de dagen...  Nou ja, voor mij is het bladdag vandaag dus tijd om de kool te zaaien...
Indy Geplaatst: 19 maart 2016 Geplaatst: 19 maart 2016 * Grinnik* ik zie een tomaatje bij mijn kalender staan (19 maart) , dus ik had een vruchtdag, maar................................het was gewoon algemeen wel een goede zaaidag, dus blad kan ook heus wel
julia Geplaatst: 19 maart 2016 Geplaatst: 19 maart 2016 Winterwortels, prei, pluksla en binnen knolselderij voorgezaaid.
Isabel Uiterweerd Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Worteltjes en peterselie gezaaid buiten. Bosaardbeitjes en bassilicum binnen.
Aanbevolen berichten