Geplaatst: 10 januari 20169 j Heeft iemand wellicht een rolschoffel of weet waar deze te verkrijgen zijn? Ik ben op zoek naar de rolschoffel met een rij van sterren, niet de rolschoffel die op een handgrasmaaimachine lijkt
Geplaatst: 10 januari 20169 j http://www.wolf-garten.nl/producten/handgereedschap-handschoenen/multi-starr-bodembewerking.html Bedoel je zo'n tuinfrees (zie ook foto) Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 26 maart 20178 j Hoi volgens mij heb ik er eentje liggen, die op een soort tanden loopt met daar achter dé schoffel. Bel maar als je interesse hebt 0651692015
Geplaatst: 26 maart 20178 j Gewone nieuwe rolschoffels zijn te koop bij vreeken.nl. wel erg duur daar maar wel nieuw. Wel bijna 400. Tweede hands op marktplaats zie je ze ook wel, voor wat minder.maar niet nieuw. De tanden Rolschoffel heb ik nieuw nog niet gezien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.