Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nieuw!!

ik heb al jaren een moestuin, vind het leuk om met andere te gaan delen, ik heb sinds de herfst ook een fruittuin aan gelegd, met

allerlei soorten , ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

op dit moment staat er in de moestuin boerenkool met helaas heel veel luis, en prei, opvallend dat de boerenkool die direct naast de prei staat luisvrij is, misschien tip voor volgend jaar

Geplaatst:

Welkom hier!

Sinds ik geen rozen meer heb heb ik nooit meer een luis gezien in mijn tuin dus ik kan er geen zinnige dingen over zeggen, maar wellicht anderen wel.

Geplaatst:

Welkom fruittuintje.

Weet je zeker dat het luis is? Ik denk eerder witte vlieg, een motje..als de luizen met deze temperaturen nog leven gaan we het moeilijk krijgen in de tuin...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Luis kan best, had ik vorige maand ook nog op de boerenkool. Nu leven die denk ik niet meer, er ligt een dikke laag sneeuw op de boerenkool nu.

Welkom!

Geplaatst:
Welkom fruittuintje.

Weet je zeker dat het luis is? Ik denk eerder witte vlieg, een motje..als de luizen met deze temperaturen nog leven gaan we het moeilijk krijgen in de tuin...

helaas leven de luizen nog steeds ze zijn licht grijs ,van de week deed ik de kliko open,(waar ik wat blad in had gegooid) daar vlogen inderdaad allemaal witte vliegjes uit, gister allen onderste bladeren verwijderd en met zeepsop gesproeid, woensdag

kijk ik weer

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...