fruittuintje44 Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 nieuw!! ik heb al jaren een moestuin, vind het leuk om met andere te gaan delen, ik heb sinds de herfst ook een fruittuin aan gelegd, met allerlei soorten , ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.op dit moment staat er in de moestuin boerenkool met helaas heel veel luis, en prei, opvallend dat de boerenkool die direct naast de prei staat luisvrij is, misschien tip voor volgend jaar Quote
pippi Geplaatst: 17 januari 2016 Geplaatst: 17 januari 2016 Welkom hier! Sinds ik geen rozen meer heb heb ik nooit meer een luis gezien in mijn tuin dus ik kan er geen zinnige dingen over zeggen, maar wellicht anderen wel. Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Welkom fruittuintje.Weet je zeker dat het luis is? Ik denk eerder witte vlieg, een motje..als de luizen met deze temperaturen nog leven gaan we het moeilijk krijgen in de tuin... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Flup Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Luis kan best, had ik vorige maand ook nog op de boerenkool. Nu leven die denk ik niet meer, er ligt een dikke laag sneeuw op de boerenkool nu. Welkom! Quote
petersmit Geplaatst: 18 januari 2016 Geplaatst: 18 januari 2016 Welkom hier! Quote Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Jorieke123 Geplaatst: 19 januari 2016 Geplaatst: 19 januari 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
fruittuintje44 Geplaatst: 24 januari 2016 Auteur Geplaatst: 24 januari 2016 Welkom fruittuintje.Weet je zeker dat het luis is? Ik denk eerder witte vlieg, een motje..als de luizen met deze temperaturen nog leven gaan we het moeilijk krijgen in de tuin... helaas leven de luizen nog steeds ze zijn licht grijs ,van de week deed ik de kliko open,(waar ik wat blad in had gegooid) daar vlogen inderdaad allemaal witte vliegjes uit, gister allen onderste bladeren verwijderd en met zeepsop gesproeid, woensdag kijk ik weer Quote
fruittuintje44 Geplaatst: 24 januari 2016 Auteur Geplaatst: 24 januari 2016 afgelopen week een ontzettend leuk en nuttig boek gekocht, Boerderijtuin, er staan veel nuttige tips in, laat het voorjaar maar komen Quote
marijke Geplaatst: 25 januari 2016 Geplaatst: 25 januari 2016 Wie is de schrijver van dat boek? Quote
Stan Geplaatst: 7 februari 2016 Geplaatst: 7 februari 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.