Geplaatst: 24 januari 20169 j Hallo, ik wil mij graag even voorstellen. Mijn naam is Petra, ben 47 jaar en heb sinds 4 jaar een volkstuin. Helaas moet ons complex wijken voor woningbouw, maar gelukkig hebben we een nieuw terrein toegewezen gekregen waar we verder kunnen met onze hobby. Er moet ontzettend veel gebeuren, nieuw tuinhuis plaatsen, kweekkas, grond op orde krijgen...dat laatste is o.a. de reden dat ik me hier heb aangemeld, we zitten op kleigrond en het is een ellende op dit moment....ik hoop hier veel te kunnen leren! Verder heb ik twee honden waar ik helemaal gek op ben en woon ik samen met mijn vriend. Tot zover mijn voorstelrondje
Geplaatst: 24 januari 20169 j Welkom en succes met de verhuizing. Kleigrond heeft zijn voor en nadelen. Ik weet niet of er een champignonkweker in de buurt zit waar je tegen een leuk prijsje veel kubieke meters champost kan kopen? Dat maakt de kleigrond na een aantal jaar al beter bewerkbaar.
Geplaatst: 29 januari 20169 j Welkom!I.v.m. de kleigrond zou je ook eens de site van Diana's mooie moestuin kunnen bekijken.Zij tuiniert ook op kleigrond en met prachtige resultaten.
Geplaatst: 29 januari 20169 j Welkom!! Hier ook zware dichtslaande klei, mulchen en compost ed werken heel goed
Geplaatst: 29 januari 20169 j Welkom! Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 7 februari 20169 j welkom. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.