Geplaatst: 1 april 20169 j Auteur Raquette, ik hoop dat die knoflookbieslookzaden nog willen kiemen (geen garanties!). Mag ik ipv mais een muurbloemplantje? Ciska, heb ik voor je!
Geplaatst: 2 april 20169 j Ja, mag zeker! Is echt een fijne plant, hij doet het nu alweer en dat gaat tot november zo door (én makkelijk te stekken dus:)). Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Geplaatst: 10 april 20169 j Mag ik een Gardeners delight van jou? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 10 april 20169 j Daar ben ik blij mee, die zocht ik nog voor in/op mijn Key Hole Garden... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 april 20169 j Hoi Anna, Heb je heel mss nog een auberginetje Striped Toga over? Mijn aubergines willen niet zo...
Geplaatst: 12 april 20169 j Auteur @Kim, heb ik voor je! Het is geen normale aubergine, maar een uit de Solanum aethiopicum groep. Zie hier @Angela, die is voor jou
Geplaatst: 12 april 20169 j Als je nog zo`n bijzondere aubergine hebt hou ik me aanbevolen Anna... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.