Geplaatst: 1 februari 20169 j Laat ik me maar weer eens opnieuw voorstellen. Het is alweer zolang geleden dat ik gebruik heb gemaakt van het forumOp een leuk complex in Haarlem heb ik een mooie moestuin samen met mijn man. Wij hebben zowel groenten, kruiden, fruit als bloemen en beetje recreëren. We kweken op klei en dat is hard werken.Ik heb erg veel zin in het nieuwe tuinseizoen. Ben nog niet zover dat deze kan beginnen want door de vele regen is deze nog niet helemaal winterklaar maar verwacht dat het voorjaarsklaar gaat worden. Ik teel vanwege de ervaring met de vele nattigheid al een aantal jaar in verhoogde bakken. Ik werk daarnaast ook nog 32 uur dus zal vooral veel mee lezen op het forum en af en toe iets posten. Wat mij betreft mag de lente komen
Geplaatst: 7 februari 20169 j Leuk dat je weer terug bent. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.