Geplaatst: 10 februari 20169 j Hallo allemaal, ik zal me even voorstellen.Na 2 jaar moestuinieren in mijn achtertuintje, heb ik een groter stuk gekregen. 1.5 are met schuurtje.Dit omdat in de achtertuin straks 4 Wyandotte kriel dames komen wonen. Ik ben Fleur, moeder van 3 meiden (13,10.6) die heerlijk meedoen in de tuin.We hebben 1 hond, 2 agaponide, 1 woestijnrat en 2 kittens, ohja en dan dus straks 4 Wyandotte dames.ik ben 2 jaar geleden voorzichtig begonnen met moestuinieren, eerst met 1 bakje toen 2 later dus 4 bakken!Nu dus een nieuw stukje grond bij de volkstuin vereniging.Wel spannend zo'n lapje voor jezelf.En aangezien ik nog veel kan bijleren dacht ik kom gezellig hier!ervaringen uitwisselen, tips/trucs/ aanbiedingen zijn altijd welkom toch?hieronder wat foto's van mijn tuintje thuis.En laatste is mijn nieuwe tuin nog totaal niet wat het moet worden..
Geplaatst: 11 februari 20169 j Hallo Fleur! De bakken zien er inderdaad heel erg mooi uit! Ook leuk om met de kinderen te zaaien wn oogsten! Welkom Ook voor privé vragen beschikbaar! https://www.dutchgardenseeds.com en voor (biologische) zaden natuurlijk..
Geplaatst: 16 februari 20169 j Ha die Fleur! Ik heb je gevonden Welkom op dit oergezellige forum! Tot snel!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.