methikal Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 Ben de tuin aan het omspitten. Zit op een stuk met veel kweekgras en nog iets dat ik niet thuis kan brengen. Iemand enig idee? Wat op de foto staat is hoe het een centimeter of 5 tot 20 diep in de grond zit. Quote
speets Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 O jee, het zal toch geen heermoes/paardenstaart/Equisitum zijn En dan de bloeivorm daarvan. Heel mooi, maar ik hoop voor jou dat ik het bij het verkeerde eind heb Gebruik de zoekfunctie maar even als je er meer van wilt weten. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
MartinH Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 Ja, volgens mij is dat heermoes. Dat dat nu al begint.. Ik heb er ook veel last van gehad. Toen een half jaar m'n tuin met karton bedekt.Toen was het al een stuk minder en vanaf toen alles wat bovenkomt wegsteken. Nu een paar jaar later is het aardig onder controle. Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
methikal Geplaatst: 27 februari 2016 Auteur Geplaatst: 27 februari 2016 Was er al bang voor Het zit vooral aan één kant van de moestuin. Misschien toch maar een jaartje afdekken.Haal het in ieder geval zoveel als mogelijk weg net als het kweekgras. Bedankt! Quote
Erny Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 Topics over het bestrijden van Heermoes:heermoes-t8288.html puingras-verwijderen-t18376.html Kijk met het Heermoes verwijderen goed uit wanneer je dat doet. Op het foute tijdstip maak je het alleen maar erger omdat je dan juist de sporen verspreidt. En voor een volgende identificatie vraag, we hebben een verzameltopic daarvoor: identificatie-wat-voor-plant-struik-boom-is-dit-t5695-3350.html Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.