Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorig jaar heb ik in een onozele bui een potje munt in onze kas geplant. Echter werd dit ding zo groot dat ik even het spoor kwijt ben. We hebben wel war plezier aan de munt gehad, maar om dit in een kas te houden is misschien wat overdreven.

Nu wil ik het eruit hebben. Ik heb al een hoop wortels verwijderd maar het lijkt niet op te houden! Wie heeft er toevallig een goede tip om restanten wortels van te verwijderen uit een kas?

Verder staat er overigens niets in de kas, nu is het meer een opbergruimte.

Geplaatst:

Ja hoor. Het is gewoon wat werk. Grond goed doorrieken, alles er uit. Dan later kijken wat er nog opkomt en ook dat wegtrekken , eventueel herhalen.

Geplaatst:
In't vervolg best munt in een pot planten

Wel in de kas houden dan? Of toch lekker buiten? Het werkte wel erg goed tegen het ongedierte namelijk

Geplaatst:
Het werkte wel erg goed tegen het ongedierte namelijk

Euhm, welk ongedierte precies?

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Heb ( had ) mijn muntverzameling in forse potten staan ( 24 stuks ) Bij opruimen van een groot deel van die planten vlogen de muizen uit de potten alle kanten op. zaten meerdere nesten in een aantal van die potten. Denk eigenlijk niet dat muizen zich storen aan munt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...