metalmini Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 Vorig jaar heb ik in een onozele bui een potje munt in onze kas geplant. Echter werd dit ding zo groot dat ik even het spoor kwijt ben. We hebben wel war plezier aan de munt gehad, maar om dit in een kas te houden is misschien wat overdreven. Nu wil ik het eruit hebben. Ik heb al een hoop wortels verwijderd maar het lijkt niet op te houden! Wie heeft er toevallig een goede tip om restanten wortels van te verwijderen uit een kas? Verder staat er overigens niets in de kas, nu is het meer een opbergruimte. Quote
RobO Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 alles wat boven de grond komt wegtrekken is afdoende mi Quote
speets Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 En anders de grond afdekken met karton oid. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Bit Geplaatst: 28 februari 2016 Geplaatst: 28 februari 2016 Ja hoor. Het is gewoon wat werk. Grond goed doorrieken, alles er uit. Dan later kijken wat er nog opkomt en ook dat wegtrekken , eventueel herhalen. Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 1 maart 2016 Geplaatst: 1 maart 2016 In't vervolg best munt in een pot planten Quote
metalmini Geplaatst: 1 maart 2016 Auteur Geplaatst: 1 maart 2016 In't vervolg best munt in een pot planten Wel in de kas houden dan? Of toch lekker buiten? Het werkte wel erg goed tegen het ongedierte namelijk Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 1 maart 2016 Geplaatst: 1 maart 2016 Je kan 'm in de kas zetten ( in pot ) of buiten... Bij mij staat ie net buiten de kas ( ook in een pot . ) Quote
speets Geplaatst: 2 maart 2016 Geplaatst: 2 maart 2016 Het werkte wel erg goed tegen het ongedierte namelijk Euhm, welk ongedierte precies? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
kiekenboerinneke Geplaatst: 2 maart 2016 Geplaatst: 2 maart 2016 Handig om te weten, zet ik wel enkele potjes in de serre Quote
pieter1 Geplaatst: 3 maart 2016 Geplaatst: 3 maart 2016 Als je kippen hebt kun je die een tijdje in de kas laten woelen, er van uitgaande dat er geen planten staan die gespaard moeten blijven.Dit werkt prima weet ik uit ervaring. Quote Volg de gebeurtenissen op de kwekerij/imkerij http://bessenkwekerij.com/Van de bijenwas maken we zelf kaarsen: http://www.bijenwaskaarsen.nl/
kiekenboerinneke Geplaatst: 4 maart 2016 Geplaatst: 4 maart 2016 Hmmm... Kippen met "minty fresh" adem Quote
Bit Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 Heb ( had ) mijn muntverzameling in forse potten staan ( 24 stuks ) Bij opruimen van een groot deel van die planten vlogen de muizen uit de potten alle kanten op. zaten meerdere nesten in een aantal van die potten. Denk eigenlijk niet dat muizen zich storen aan munt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.