Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Goede middag iedereen,

Ik ben op zoek naar een aantal zaden:

- muizenmeloen (Cucamelon) zaden

Graag zou ik willen ruilen, Ik heb de vogende zaadjes liggen:

- De barletta Ui (houdbaar tot 12-2017)

- Aubergines mix (50% Bonica & 50% Durona) (houdbaar tot 12-2018)

- sugarsnaps peulen , klein aantal(mangetout) ( houdbaar tot 12-2018)

- peper Hungarian yellow wax hot ( houdbaar tot 07-2018)

- pindaplant zaden (houdbaar tot 01-2018)

Alvast Vriendelijk bedankt!

aangepast door Gast
Geplaatst:

Heb wel andere kleinblijvende tomatensoorten voor je kas. Hoef ik geen geld voor, die kan ik zo opsturen mocht je dat willen.

De soorten die ik heb zijn:

- Tiny Tim

- Yellow Pearshaped (schijnt minder lekker te zijn, heb deze nog niet geproefd of gezaaid en kan daar dus niks van zeggen verder)

Aubergines heb ik dan weer niet voor je. Die hebben een veel langer groeiseizoen nodig om goed rijp te worden, misschien als de kas goed in de zon staat dat het dan wel lukt.

Succes alvast!

Geplaatst:

Bedankt voor je aanbod, erg aardig van je

Maar ik heb al een kleine tomatensoort besteld voor in mijn kas.

ik ben op zoek naar de Tomaat floragold basket omdat ik deze tomaat graag in een hanging basket wil.

Maar evengoed bedankt!

Geplaatst:

Ah ok, ja dat is dan wel handig als je een tomatenplant in een hanging basket wil laten groeien dat je dan ook het juiste ras daarvoor hebt.

Daarmee kan ik je helaas niet helpen, hangende tomatensoorten heb ik niet. Hopelijk zijn er andere forumleden die dit ras voor je hebben.

Geplaatst:

Dank je wel Flup!

En leuk om te horen Jootje dat je de yellow pear shaped lekker vind

misschien dat ik de volgende keer deze ga proberen!

ik heb voor in mijn kleine kas Minibell red tomaat zaadjes gekocht en nu nog op zoek naar de Tomaat floragold basket voor in mijn hanging basket te doen.

Geplaatst:
Grappig, die yellow pear shaped vind ik juist erg lekker!

Staat in de planning voor volgend jaar. Heb nu geen ruimte meer. Ben benieuwd.

Geplaatst:

Als je originele zaden voor Yellow Pear(shaped) hebt zou ik die zeker niet zaaien als je alleen ruimte hebt in kleine potten. Die wordt namelijk minimaal 2m hoog.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
Als je originele zaden voor Yellow Pear(shaped) hebt zou ik die zeker niet zaaien als je alleen ruimte hebt in kleine potten. Die wordt namelijk minimaal 2m hoog.

Serieus? Dat staat niet op de verpakking namelijk. Dat zou wel een verrassing zijn, goed dat je dit vermeld.

Geplaatst:

Apart. Waar heb je ze gekocht? Ik heb zowel de rode als gele variant in de tuin gehad en ze werden gigantisch, in de kas 3 meter hoog. Wel een enorme opbrengst trouwens. Leuke tomaat.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Leuk, lekker en sterk en in ieder geval stamtomaat qua groei.

@Flup Wat staat er dan op het zakje waardoor je het idee kreeg dat het een klein blijvende tomatenplant zou zijn?

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb wel wat zaadjes van de aubergine pukkie en ook van de aubergine snowy voor je. Ik heb ze inmiddels gezaaid en ze komen al boven. Het is mijn eerste keer dat ik ze zaai. Dus afwachten wat het wordt. Ik reken op iets heel kleins dat hopelijk vertederend mooi zal zijn.

Als je nog tomatenzaadjes over hebt dan hou ik me aanbevolen. Heb je dat niet dan is het ook goed.

Stuur me even een pb met je adres als je interesse hebt in de pukkie en de snowy. Dan stuur ik je ze.

aangepast door Gast

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Ik heb ze in Duitsland op een markt gekocht. Maakt mij overigens niet uit dat het een grote plant wordt, ben alleen blij dat ik dat van te voren weet.

Geplaatst:

Van het weekend mini sla zaden binnen kregen

Ben nog opzoek naar de kleine ananaskers.

Tevens ook naar de tomatillo, maar dan het liefst van een klein blijvend soort.

Is er iemand die van de bovenstaande lijst een paar zaden heeft en bereid is (tegen betaling natuurlijk) mij wat op te sturen?

Of ruilen want ik heb ook zakjes zaad liggen die ik per ongeluk verkeerd had gekocht, het gaat om de:

- De barletta Ui

-aubergines mix

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...