Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ja dat snap ik ook. Misschien is het ook inderdaad toeval en zijn ze allemaal op vakantie. Hopelijk komt het snel wel weer op orde. De email notificatie voor dit onderwerp heb ik ook aanstaan. Zo weet ik ook dat ik het niet perongeluk mis. Handig!

Oja is de noord zuid envelop al verstuurd eigenlijk?

Geplaatst:

Misschien zijn jullie het niet eens met het volgende, maar persoonlijk erger ik me kapot aan al die mensen die weer niet de boel in de gaten houden en de voortgang van de enveloppen ophouden. Je weet toch dat je je ingeschreven hebt voor de envelop, dan vind ik het ook je eigen verantwoording om te zorgen dat je het topic volgt en je pb in de gaten houdt. Ga je weg of op vakantie of heb je het een bepaalde periode erg druk dan geef je dit toch even door aan HQ? Ik snap best dat zich ook iets onverwachts kan voordien, ook nare dingen helaas. Maar ook dan kun je in een week tijd wel even ergens de 2 minuten tijd vinden om even een berichtje naar HQ te sturen.

Dus ik vind dat iedereen die niet binnen 2 dagen reageert maar overgeslagen moet worden, en eventueel aan het eind van de ronde dan nog een kans krijgt.

Geplaatst:

Nja je hebt een punt. Ff een berichtje sturen is niet zoveel moeite (denk ik)

Voor mij de eerste keer dat ik meedoe dus het kapot ergeren heb ik nog niet echt. Maar ik kan me voorstellen dat als het vaker zo gaat het best storend kan zijn...

Geplaatst:

Bij mij is de envelop binnen gekomen, ik zoek hem vanavond uit en zal genoeg zaadjes terug stoppen!

Ik probeer hem dit weekend verder te brengen/sturen, zodat hij lekker op gang blijft.

Geplaatst:

Hoi allemaal ga zeker even neuzen.. En ben vanaf deze week weer lekker actief op forum. Had een project op het werk die letterlijk meer dan 50 uur per week koste.

Tja dat heb je als nieuwe bedrijven worden ingelijfd

Geplaatst:

@bloemenkoningin het is de bedoeling dat je zelf eerst een pb naar de volgende stuurt in dit geval Japie. Zie het eerste topic.

Dus niet alleen maar een oproepje in dit topic.

Geplaatst:
ik heb de envelop ook binnen. Wil japie mij een pbtje sturen met het adres waar de envelop naar toe mag?

Ik heb je zojuist een PB gestuurd met mijn adres.

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Ik heb de lijst wat aangepast, kokkie20 mag nu meedoen aan het midden van het land.

Ook Stephanie en Victor, heb ik ondanks de zeer zuidelijke positie, bij het midden van het land neergezet.

Dan kunnen Ralf en Tim, mooi bij de provincie Brabant aansluiten.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Ik was inderdaad even door omstandigheden een paar dagen niet online, ik houd wel degelijk dit topic in de gaten. Als de regel is dat je om de dag moet kijken zou ik dat graag vooraf geweten hebben, dan had ik even een berichtje gepost. Nu ben ik zomaar uit de lijst gegooid, daar baal ik behoorlijk van. Bovendien staat in de openingstopic of je de persoon na jou TIJDIG een berichtje wilt sturen ivm het adres. De pb met de vraag voor mijn adres is van afgelopen dinsdag (Het is nu zaterdag). niet iedereen zit elke dag op dit forum!

Wat nu? Ik heb leuke nieuwe zaden gekocht waar ik uiteraard veel te veal van heb (ik tuinier in vakjes), die ik bedacht had voor de envelop. Bovendien heb ik me niet voor niets opgegeven.

Tanja

Ps vooraf een groepspb is inderdaad denk ik een goed idee. Plus misschien ruim van te voren een startdatum, zodat iedereen weet vanaf wanneer hij alert moet zijn?

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Tanja, mijn excuses ik had jou nog even een bericht moeten sturen. Helaas heb ik daar niet aan gedacht.

Je bent nog niet uit de groep gegooid hoor! Omdat wij geen inschatting vanaf hier kunnen maken, wanneer je wel of niet weer op het forum bent (verscheidenen mensen zijn al een jaar niet meer online gekomen), ben je tijdelijk even buiten de lijst geplaatst.

Nu je weer online bent geweest, en wat van je hebt laten horen. Zet ik je weer terug in de lijst. Omdat ik niet weet of Nathanya/Fleur al contact met Wenwolf hebben opgenomen, en ik daar niet tussen wil gaan zitten. Zet ik je na Wenwolf op de lijst. Vind je dat goed?

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Ik was hier afgelopen maandag nog . Anyway excuus aanvaard, en ik doe graag mee. Na wenwolf is prima , ik moet toch via de post sturen dus dan maakt het niet uit van waar of waarheen. Ik kijk er naar uit!

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Hallo,

ik heb de envelop weer verder gestuurd op 25-03.

Hij is redelijk aangevuld, heb de envelopjes even vervangen voor wat grotere ikea zakjes, het paste namelijk niet meer.

ik hoop dat de rest er net zo blij mee is als dat ik was.

Westlandsegrunninger heeft de 3S track&trace van mij gekregen.

greetz Patrick

Geplaatst:
ik heb de envelop ook binnen. Wil japie mij een pbtje sturen met het adres waar de envelop naar toe mag?

Ik heb je zojuist een PB gestuurd met mijn adres.

Hoi bloemenkoningin,

Wanneer kan ik de envelop verwachten?

Groet,

japie101

als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan

Geplaatst:

Goede avond!

Zaterdagmiddag had ik de envelop binnen!

In verband met de paasdagen is hij vandaag weer op de bus gegaan, en wordt morgen bezorgd bij Nadi! Degene die na mij kwam heeft aangegeven niet meer mee te doen, dus gaat hij naar de volgende.

Ik heb er wat mooie dingen uit gehaald en in gestopt, ook wat gesloten zakjes (Syngenta) die gewoon open gemaakt mogen worden, ik heb gewoonweg teveel

Groetjes

WG

In de kas, kan alles!

Groeten, WG aka Rick

Geplaatst:

Envelop B gaat (ook ivm paasdagen) vandaag onderweg naar WenWolf. Ik vond het heerlijk om erin te struinen en denk dat ik er leuke dingen in terug heb gedaan.

Geplaatst:
... ook wat gesloten zakjes (Syngenta) ...

Lekker gesloten laten die Syngenta zakjes. Riekt naar Monsanto.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Ik heb het pakketje binnen!! Zat ik heel de dag ongeduldig op de track en trace te kijken wanneer hij nou binnen komt, maar ze bezorgen meestal toch pas savonds Vanavond ben ik druk maar morgen middag ga ik even goed kijken en ruilen en als alles goed gaat vrijdag ochtend weer op de post.

Geplaatst:

Ik heb de zaden enveloppe gisteren ontvangen van Nathanya en al heerlijk gestruind en dingen geruild. Is er ergens een lijstje naar wie ik hem kan sturen? Even terug gelezen en ik zie dat ik hem naar Tanja65 moet sturen, ik ga haar dan een pb sturen voor haar adres.

groetjes,

Wendy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...