Nasuada Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 Dank je wel, hopelijk leest victor de post en komtbhij in actie. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Yess de flop is binnen. Als ik het goed begrijp moet ik deze nu versturen naar Sugar levi in Utrecht. Stuur je mij een PB met je gegevens?Ik ben van plan om deze envelope zaterdag weer op de post te doen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
sugarlevi Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 Fijn dat de envelop aan is gekomen.Je mag de envelop naar Else in Leiden doorsturen, dan gaat deze verder in de regio Holland. Ik zal nu de enveloppen binnenkort allemaal de volgende ronde ingaan, de oude lijsten eens weghalen. Quote "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Nasuada Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 Ok,kan je mij een pb met haar adres sturen? Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 22 mei 2016 Auteur Geplaatst: 22 mei 2016 Die mag je zelf aan Else vragen. Weet zij gelijk dat de envelop er binnenkort aankomt. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Nadi Geplaatst: 22 mei 2016 Geplaatst: 22 mei 2016 Hoe staat het met envelop C? Is die al begonnen Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 25 mei 2016 Auteur Geplaatst: 25 mei 2016 Gezellig met al die regio Midden inschrijvers. Terwijl ik regio Midden vorige ronde gezellig had opgevuld met Limburgers. Denkt iedereen trouwens aan het doorsturen van de enveloppen? Zou leuk zijn als de tweede ronde klaar is voordat alle zomervakanties losbarsten. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Nathanya Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Is Envelop A al bij Deduk? Dan weet ik wanneer ik moet gaan opletten Quote
Enjoy! Geplaatst: 29 mei 2016 Geplaatst: 29 mei 2016 Als er nog ruimte in een serie is zou ik graag aansluiten..Ik woning de buurt van Doorn dus dat zou het makkelijkste zijn anders is de post ook een prima optie. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 30 mei 2016 Auteur Geplaatst: 30 mei 2016 Tuurlijk mag jij nog meedoen Enjoy. We hebben je adresgegevens nog, dus dan zet ik je erbij. Maar nu is het klaar hoor met al die midden-Nederlanders die opeens nog mee willen doen. (Geintje!) Zijn er trouwens inmiddels al enveloppen verstuurd/aangekomen? Of moet/mag ik mensen achter de broek aanzitten? Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Enjoy! Geplaatst: 31 mei 2016 Geplaatst: 31 mei 2016 Midden-Nederland kent een actief tuinvolkje Nergens zoveel eigen moestuinen als hier in de omgeving geloof ik Quote
SamanthaP Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 Hoi, ik ben vanaf morgen drie weken met vakantie. Mocht ik aan de beurt zijn dan sla ik beter een ronde over. Anders blijft de envelop zo lang hier liggen... Quote
Enjoy! Geplaatst: 1 juni 2016 Geplaatst: 1 juni 2016 Voor de route van envelop B kan je Driebergen en Doorn beter na elkaar doen. Dat zijn buurdorpen... Quote
Niika Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Voor de route van envelop B kan je Driebergen en Doorn beter na elkaar doen. Dat zijn buurdorpen... Ik wilde t niet zeggen, wilde niet overkomen alsof ik omhooggeplaatst wilde worden of zo maar het zou wel handiger zijn Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 6 juni 2016 Auteur Geplaatst: 6 juni 2016 Driebergen en Doorn even bij elkaar gesplaatst bij deze. Nu wachten op Timvk2000 en Nasuada.Of hebben mensen al de envelop ontvangen? Vaart is er wel even uit zo. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Nathanya Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Timvk2000 is vanmorgen nog actief geweest, Deduk, waar de envelop naartoe gaat, 20 mei voor het laatst... Quote
Jenneke Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Dus mensen, ook als je het adres nog hebt van de vorige ronde toch eerst even zelf contact opnemen met de volgende via pb, voor hetzelfde geld hebben deelnemers dit topic helemaal niet meer gevolgd en hebben ze helemaal niet door dat ze weer op de lijst staan voor deze ronde. Wat ik me afvraag is of deze ronde nou al echt van start is gegaan en waar de enveloppen dan nu zijn. Het is toch dacht ik inmiddels alweer een week of 2 geleden dat deze ronde van start zou gaan. Ik sta als derde op de lijst van envelop B dus ik had gehoopt hem onderhand wel eens binnen te hebben. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 6 juni 2016 Auteur Geplaatst: 6 juni 2016 Deduk inmiddels ook alweer actief geweest. En die heeft ook nog niets van Tim gehoord. Ik had twee weken geleden, en vorige week al pb'tje eruit gedaan. Maar alleen van Monica iets gehoord. Ik ga later deze week, mailen/dan wel bellen. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Monika Geplaatst: 7 juni 2016 Geplaatst: 7 juni 2016 Volgens track & trace ligt envelop C nu bij borahuho Quote
timvk2000 Geplaatst: 7 juni 2016 Geplaatst: 7 juni 2016 Beste allemaal Sorry voor de late reactie Ik heb de envelop vandaag verstuurd Groetjes tim Quote
Else Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Envelop B Ik heb op 1 juni een bericht gehad van Nasuada om mijn adres te vragen. Daar heb ik meteen op geantwoord maar ik zie dat dat bericht nog steeds in postvak uit staat. Dus volgens mij gaat er iets niet goed. Quote
Nasuada Geplaatst: 8 juni 2016 Geplaatst: 8 juni 2016 Hi,Duurde even voor ik door had naar wie de vlopp moest,en dat ik een berichtje terug kreeg. Met dank van een reminder sms je van Lisette vandaag ingelogd en het pb van Else gevonden. Morgen stuur ik gelijk de vloppi door. Jammer van deze vertraging want ik had dezelfde dag de vloppi uitgeplozen. Anyhow komt goed morgen sttur ik de enveloppe door.Groetjes Nas Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.