Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vraagje: is het mogelijk om in je reactie de letter vd envelop te zetten? Dan hoeven we niet steeds naar de eerste pagina om te kijken over welke envelop een reactie gaat

Geplaatst:
Hey hey

Hoe staat het met envelop C? Is die al onderweg naar WestlandseGrunniger?

Hij is vorige week al verstuurd.

Dus die zou er onderhand wel moeten zijn of zelfs al doorgestuurd zijn.

Geplaatst:

Envelop B

Ik heb hem dan toch eindelijk ontvangen (Nasuada heeft hem pas na een maand doorgestuurd!) en ik stuur hem morgen meteen door naar japie101. Hopelijk voor de rest gaat het vanaf nu dan wel weer vlot.

Geplaatst:

Ja envelop B is nu hier, was een leuke verrassing want ik had geen pb gehad.

Inmiddels heb ik Balto een pb gestuurd, maar ik zag dat zij al 4 weken niet op het forum geweest is. Ik wacht dus even af of ik antwoord krijg. Als ik donderdag nog niets gehoord heb, zal ik dan de volgende op de lijst een pb sturen?

Geplaatst:

Heb van kokkie20 nog geen PB met adres terug, hoe lang moet ik wachten tot ik envelop A maar naar de volgende in de lijst stuur?

EDIT: Hmm, zag niks in mijn verzonden berichten staan terwijl ik wel een bericht had geschreven. Misschien is er iets mis gegaan. Nog een keer geprobeerd

Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)

Geplaatst:

Ik de eerste post staat:

Stuur van tevoren PB naar de betreffende persoon zodat deze weet dat de envelop eraan komt. Geen reactie binnen 2 dagen? Stuur dan PB naar de volgende op de lijst met CC naar het zadenenvelop HQ zodat wij op de hoogte blijven. Laten we het tempo erin houden deze ronde! Indien de envelop met de post gaat, stuur je per PB de Track&Trace code door aan de persoon na je en in een cc aan Zadenenvelop HQ

Geplaatst:

iedereen die mee doet is akkoord gegaan met die 2 dagen.

alle deelnemers kunnen in dit topic volgen waar de envelop is dus iedereen kan zien wanneer hij/zij ongeveer aan de beurt is. dan kan je zelf wel inschatten of dit mogelijk tegelijk valt met je weekendje weg / vakantie. als dat het geval is dan kan je dit het beste in dit topic of bij de organisatie melden. dan kan er iemand anders tussendoor want het is zonde als de envelop bij iemand op de mat ligt die niet in de gelegenheid is om deze te bekijken en door te sturen.

Heb van kokkie20 nog geen PB met adres terug, hoe lang moet ik wachten tot ik envelop A maar naar de volgende in de lijst stuur?

EDIT: Hmm, zag niks in mijn verzonden berichten staan terwijl ik wel een bericht had geschreven. Misschien is er iets mis gegaan. Nog een keer geprobeerd

een verstuurt bericht blijft in "postvak uit" staan totdat deze is gelezen. wanneer het bericht is gelezen komt deze in de map "verzonden" te staan.

Geplaatst:

In ieder geval geleerd. Nu met Balto en Kokkie20. Dat groepspb's niet in het Postvak uit blijven staan., als een enkeling het bericht niet gelezen heeft. Dat is jammer, ik had gehoopt de inactievelingen er zo uit te filteren. Maar dat zal dus handmatig moeten gebeuren.

Helaas. Kokkie20 is sinds 25 april niet meer online geweest.

Envelop kan wat mij betreft door naar Balkontuinder.

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...