Ipie Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Ik kreeg gisteren deze boontjes met de mededeling dat het de Mr. Cook spercieboon is. Op internet kan ik hier niets over vinden.Wie herkent de boontjes en kan mij er iets over vertellen? Quote
Deborah Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Weet je zeker dat het geen kievitsbonen zijn? Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
permanatuurtuin Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Ik zou zeggen kievietsboon. Het is in ieder geval een droogboon. Quote
Elizabet Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Volgens mij ook kievitsboon. Quote elizabet.nl
Bubbels Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 Lijken sprekend op de borlotti/borlotto-bonen die ik hier heb staan. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
wijo Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 Het is de Drentse Kievitsboon. Ik heb ze afgelopen jaar ook geteeld. Ik had ze bij Leven van het Land vandaan. Hier is een afbeelding te zien: http://www.zaderij.nl/boon-drentse-kievitsboon.html Quote Met vriendelijke groet,Wim.
Bubbels Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 Ach, ik lees dat kievitsbonen en borlottibonen hetzelfde zijn. Leuk. Weer wat geleerd! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.