BP1981 Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Wat gebeurt er ? Mijn zaailingen willen precies ontsnappen van hun turfpotjes ?Ze groeien wortels boven de grond en blijven met 1 tentakel (vvoorlopig) in 't turftpotje verankert ? Dit waren zaadjes van witte wortels en radijs. Quote
weknow Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 "Geef me meer licht" roepen ze in koor Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Erny Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 "Go to the liiiggghhtttt"... licht-lichtbehoefte-t12172.html Los van het feit dat het voorzaaien van radijs en wortels volgens mij niet zoveel zin heeft. Quote
Flup Geplaatst: 25 maart 2016 Geplaatst: 25 maart 2016 Licht!!! Wortels en radijs kun je het beste meteen in de volle grond zaaien, overpotten kunnen ze namelijk niet goed tegen. Qua temperatuur is het ook geen probleem om ze nu al direct in de volle grond te zaaien. Quote
Bit Geplaatst: 26 maart 2016 Geplaatst: 26 maart 2016 Licht dus ( fijn dat er überhaubt nog iemand dat info-topic herinnert ), en in dit geval dus zéker licht. Maar toch ook wel de temperatuur he ? Die staan zo warm alsof het al zomer is. En dan licht veraf en dan nog lekker vochtig. Ja, dat wil wel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.