Ga naar inhoud

iemand die graag daslook wil ? of een rodewijnmoer?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kom wel op de MTFD, maar heb eigenlijk niks nodig en ook weinig aan te bieden

maar ik kan wel wat daslook uitsteken en meenemen voor mensen ?

En ik heb ook nog wel 1 of 2 rode wijn moeren voor als iemand wijnazijn wil maken ?

Geplaatst:

Wat vragen mag toch wel, Nynkef

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

ik denk niet dat het dan al bloeit, tis nog vrij laag en geen steeltjes te zien. Ik neem een paar potjes mee !

Ik heb niks te vragen voor mezelf. Weknow, of je moet al een zak hondenbrokken over hebben, die gaan dan mee naar Roemenië.

Geplaatst:

@ Nynkef.

Hier geen hondenbrokken over, want onze "vuilnisbak" kan er geen genoeg van krijgen

Ik denk dat als je een kluit daslook dieper uitsteekt (zodat bolletjes + wortels meekomen) het geen probleem is om ze te verplanten, zelfs niet als ze in bloei zijn. Alleen kans dat de bloemen dan afsterven of zelfs het loof afsterft (doet het van nature al kort na de bloei) als het enkele dagen duurt voordat ze weer geplant worden. Volgend jaar zullen de bollen weer gewoon uitlopen in februari/maart.

Ik stuurde verleden jaar een aantal bollen met blad en bloem, verpakt in plastic, naar een liefhebber in Portugal. Het pakketje was meer dan een week onderweg en al aan het rotten (stinken) bij aankomst. Dit seizoen zijn de bollen weer gewoon uitgelopen daar.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Hoi Nynkef,

Mocht je nog wat daslook over hebben, heb ik daar wel intresse in.. geweldig spul .

Kan ik voor jou iets meenemen? Mss iets niet moestuinderig?

Geplaatst:

Nee hoor Kim, ik hoef echt helemaal niks.

Ik ben een zeer tevreden vrouw Het enige wat jammer is dat de pastinaakzaden niet willen kiemen, maar ja, da's heleaas pindakaas denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...