tuinLB Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Wie heeft er 2 of 3 stekjes eeuwig moes over en wil deze tegen een kleine vergoeding versturen. Ruilen tegen iets kan ook, maar ik heb niet zo veel in de aanbieding. Quote
speets Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Wil ik wel doen. PB me je adres maar. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
tuinLB Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Fijn, ik heb je een pb gestuurd. Alvast bedankt. Quote
Marjanneke Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Is het gelukt met de stekjes? Anders kan ik ze ook eventueel maken. En dan heb ik gelijk een vraag Hoe maak ik die stekjes precies, en hoe zorg ik dat ze aanslaan? Ik heb een flinke plant, maar wil zelf ook graag vermeerderen. Er staat er nu 1 in mijn gewone tuin, en er moeten er ook een paar in de volkstuin komen. Quote
speets Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Je trekt een zijscheutje (niet te groot) eraf met een 'hieltje': een stukje van de stam. Dat gaat vanzelf als je van boven naar beneden trekt. Wat ik altijd doe met stekken of pootgoed dat het risico loopt opuitdroging: een groot deel van het blad eraf knippen. Daardoor verdampt de plant minder water. Dat scheelt weer. Je zet ze gewoon in de grond, in de schaduw, en zorgt dat ze niet uitdrogen. Gaat heel makkelijk Succes Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.