Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Druiven: welke minste last van vogelvraat?

essiebes

Recommended Posts

Ik wil graag druiven in de tuin

Boven het hoekje waar mijn tuinset staat, komt waarschijnlijk zo'n houten rek als dakje (hoe heet zo'n ding??) en dan is het de bedoeling dat de druif daar overheen gaat groeien. Lijkt me heel gezellig om daar onder te zitten

Maar heeft hier toevallig iemand ervaring met witte en blauwe druiven, en welke van de twee heeft de minste last van vogelvraat? Of maakt het niet echt verschil? Ik denk dat de vogels de blauwe druiven misschien sneller zien?

Mja als je afgaat op de witte aalbes die herkennen vogels niet als eetbaar, zal mogelijk met de groene net zo zijn,

hoewel ik zelf een blauwe heb staan waar de vogels nooit aanzitten.

Players only love you when they're playing.

Ik denk juist dat de witte minder last hebben van vogelvraat. Die zijn namelijk minder aantrekkelijk voor vogels dan de blauwe.

Ik denk dat de vogels de blauwe druiven misschien sneller zien?

Dat dacht ik zelf inderdaad ook Maar gezien het antwoord van hans lijkt het dan toch dat de vogels druiven sowieso wel redelijk met rust laten? Of toch niet?

Blauwe druiven hebben mijn voorkeur, maar als die echt veel erger opgevroten worden door de vogels dan ga ik toch liever voor witte