Geplaatst: 20 april 20169 j zal me ff voorstellen ben danny 41 jaarik en mijn vrouw gaan dit jaar beginnen met een moestuin we hebben een stuk van 15 meter bij 5 meterben benieuwd wat het dan gaat worden
Geplaatst: 20 april 20169 j Welkom op het forum.Hebben jullie al idee wàt jullie willen gaan verbouwen?In ieder succes en veel leesplezier op het MTF.
Geplaatst: 20 april 20169 j Auteur Welkom op het forum.Hebben jullie al idee wàt jullie willen gaan verbouwen?In ieder succes en veel leesplezier op het MTF. nee nog niet helemaalheb al aardbeienplanten gehald bloemkool broccoli deze week komt mijn kastje daar ga ik tomaten paprika in maken
Geplaatst: 20 april 20169 j Wassenberg, klinkt als duitsland! ik woon zelf vlakbij wassenberg. Waar haal je je plantjes?
Geplaatst: 20 april 20169 j Auteur idd ik woon in duitsland bij vlodrop de grens over heb ze nu bij daniels gehaald in herkenbosch
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.