Renate73 Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Hoi ik ben Renate, 42 jaar. Ik heb op mijn balkon een mini moestuin bak. Ook hier begon het allemaal met de ah moestuintjes. Waar we vorig jaar heel veel tomaten van hebben gegeten, super leuk om met de kinderen te doen. Dit jaar een kweekbakje gekocht en een moestuinbak voor op het balkon. Om een beetje weg wijs te worden het makkelijke moestuin boek van Jelle gekocht voor kinderen. Waardoor deze nu nog meer willen gaan proberen te kweken dan vorig jaar. Om het niet tot een teleurstelling te laten worden, ben ik me een beetje in aan het lezen, alvorens we echt gaan starten. Quote
Erny Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Welkom!En over het tuinieren via de SFG methode in die bakken hebben we heel wat topics in een apart onderdeel (te vinden via het Forumoverzicht). Veel lees- leer- en kweekplezier! Quote
Toto Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Raquette Geplaatst: 24 april 2016 Geplaatst: 24 april 2016 Welkom! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Jorieke123 Geplaatst: 25 april 2016 Geplaatst: 25 april 2016 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Stan Geplaatst: 17 mei 2016 Geplaatst: 17 mei 2016 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.