Andjordy Geplaatst: 22 mei 2016 Geplaatst: 22 mei 2016 Begin dit jaar ben ik begonnen om een muurkas te maken van een overgebleven schutting en wat hout. Hier het eerste resultaat, waarna ik de muurkas ben gaan beitsen in de gewenste kleur. En als laatste heb ik er plexiglazen platen in geschroefd en de naden afgekit. Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd om zelf ook een leuke muurkas te maken. En laat de groente maar groeien dit jaar Quote
speets Geplaatst: 22 mei 2016 Geplaatst: 22 mei 2016 Netjes hoor Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Toto Geplaatst: 22 mei 2016 Geplaatst: 22 mei 2016 Mooi gedaan Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Bubbels Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Prachtig! Echt heel mooi gemaakt. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
weknow Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 Zo te zien zelfs "bom-bestendig" gaat niet gauw kapot. Daar kan geen supermarkt-exemplaar tegen op! Voor echte warmte-minnende-gewassen (tomaat, meloen e.d.) hoop ik maar dat je over een tijdje niet verzucht: "Had ik ze maar wat hoger gemaakt" Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
speets Geplaatst: 23 mei 2016 Geplaatst: 23 mei 2016 "Had ik ze maar wat hoger gemaakt" én groter... Maar dat wordt dan het volgende project Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Wienjo Geplaatst: 24 mei 2016 Geplaatst: 24 mei 2016 Wauw, in mijn zoektocht op internet kwam ik ineens deze tegen. Prachtig gemaakt en een inspiratie voor hoe ik mijn eerste kas ga maken. Super strak gemaakt hoor! Quote
Joycee Moes Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 Wow mooi zeg! Knap gemaakt! Quote Groetjes Joycee ----------------When someone said I live in a fantasyworld I almost fell off my unicorn
Liekie Geplaatst: 25 mei 2016 Geplaatst: 25 mei 2016 wauw!! Wat een mooie!!! Erg knap gemaakt!! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.