Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

aardbei verwelkt plots


citroen

Aanbevolen berichten

Dit had ik vorig jaar ook, bleken er veel engerlingen in de Bato bakken te zitten.

Haal de plant er eens uit met de aarde rondom, dan doeg, voorzichtig, uitschudden en kijken naar larven allerhande.

Zelfs de wortels eens afspoelen kan geen kwaad denk ik, als het ongedierte maar weg raakt.

Zoals die er nu bij staat is hij aan het sterven.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn eerste reactie was "hitteslag" maar ik zie daaronder nog plantjes staan en die hebben het niet dus er zal inderdaad iets anders aan de hand zijn.

Ik was wel verrast toen ik las dat je nog geen aardbeien had aan de planten want die zouden er toch al volop moeten zijn, eventjes snel een foto van mijn Batobakken buiten :

 

IMG066061001464420213.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben eigenlijk wel benieuwd of je de echte oorzaak van dit probleem nog hebt kunnen achterhalen?

 

Je aardbeien staan er prachtig bij Bee.

Hoe ver de vruchtvorming op dit moment is, hangt echter ook af van de soort.

Ik heb hier een soortje of acht door elkaar staan en sommigen zijn net zo ver als de jouwe en anderen totaal weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...