Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

aardbei verwelkt plots

citroen

Recommended Posts

Dit had ik vorig jaar ook, bleken er veel engerlingen in de Bato bakken te zitten.

Haal de plant er eens uit met de aarde rondom, dan doeg, voorzichtig, uitschudden en kijken naar larven allerhande.

Zelfs de wortels eens afspoelen kan geen kwaad denk ik, als het ongedierte maar weg raakt.

Zoals die er nu bij staat is hij aan het sterven.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Vandaag is dit bij mij meeste planten gebeurd. ik net van mij werk en zag dat mij planten zwak werden omdat de potgrond helemaal opgedroogd was, dus ik snel water geven en dan maar hopen dat het helpt.

mijn eerste reactie was "hitteslag" maar ik zie daaronder nog plantjes staan en die hebben het niet dus er zal inderdaad iets anders aan de hand zijn.

Ik was wel verrast toen ik las dat je nog geen aardbeien had aan de planten want die zouden er toch al volop moeten zijn, eventjes snel een foto van mijn Batobakken buiten :

IMG066061001464420213.JPG

Ben eigenlijk wel benieuwd of je de echte oorzaak van dit probleem nog hebt kunnen achterhalen?

Je aardbeien staan er prachtig bij Bee.

Hoe ver de vruchtvorming op dit moment is, hangt echter ook af van de soort.

Ik heb hier een soortje of acht door elkaar staan en sommigen zijn net zo ver als de jouwe en anderen totaal weer niet.