Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 7 maanden later ...
Geplaatst:

Dat ziet er goed uit, John

Nu duimen dat het niet te hard meer gaat vriezen.

Je weet het hè: tot halverwege mei kan er nog nachtvorst komen.

Succes

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ben heel druk geweest hier mee werk paarde mest en onder dus kan niet mis gaan [TOMATO] staan droog dus houw even op de hoofden heb jij nog goede tip over knoflook onder kast

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Geplaatst:

Hai.

Voor mij ( en wellicht ook voor anderen ) een paar totaal onbegrijpelijke posts.

Speets ? Weet je hier meer van / over.

Waarom in de voordeur, in een voorsteltopic van een ander .... etc etc. En overigens in een vrij onnavolgbaar taalgebruik. Niet echt heel erg, maar ik zie niet in waarom deze posts hier ?

Geplaatst:

Na wat gepuzzel zal dit je post zijn ongeveer :

Ben heel druk geweest hiermee Ik heb paardenmest ondergewerkt ( warmte ), dus kan het niet mis gaan. De tomaten staan droog dus hou je even op de hoogte. Heb jij nog goede tips voor knoflook onder kast ( onder glas ? in kas ? )

Gooien we dit topic op slot.

Zoek gerust een topic uit op het forum waar je je vragen kunt stellen, waar dat past. Of open een nieuwe

ps : tip voor het plaatsen van foto's op het forum, gelijk zo vanaf je phone : maak de foto's met je phone in horizontale stand. Verschijnen ze hier ook recht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...