suustuin Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Is er hier iemand die dit veel gebruikt? Wij hebben inmiddels de eerste 'overschotten' die de vriezer in gaan. Daarvoor leek een vacumeer/folieverpak apparaatje wel handig. Nu heeft de lidl komende week zo'n apparaatje maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Als je de verpakking luchtvrij kan zuigen, is dat inderdaad kwaliteitverhogend voor je diepvriesproducten. Ik kan wel sealen, maar het luchtvrij krijgen is niet meer mogelijk. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Geen aanrader, ik heb zo'n ding van de aldi.Na een paar dagen is de vaccuum er weer uit, en is de inhoud bedorven. Had de bonen waarmee ik het heb geprobeerd er rauw ingedaan.Misschien had ik ze moeten voorkoken, maar omdat het geen succes was, nog niet weer geprobeerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Na een paar dagen is de vaccuum er weer uit, en is de inhoud bedorven. Â Hier ook, ligt meestal aan de manier van sealen... Ik heb hier een paar keer geseald , met tussen het plastic en apparaat nog een blaadje... Dat ging iets beter. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aislinn Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Hmmm.... ik wilde er morgen eigenlijk eentje gaan halen bij de lidl.... maar als ik dit zo lees ga ik heel erg twijfelen. Het leek mij heel erg handig. Maar misschien moet je met zulk soort apparaten toch voor een wat duurdere gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Dan kan je beter zo'n sealer kopen die ze in bedrijven ook gebruiken. Die zijn wel wat zwaarder maar die werken perfect. Heb er zelf ook eentje gehad (long time ago, weet niet meer t merk), met zo'n goed ding worden de zakjes dicht geschroeid. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
suustuin Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Dat klinkt inderdaad niet zo positief. Had al even gegoogeld en kwam op een bbq forum ) er is werkelijk overal een forum, wel positieve reacties tegen.  @Greetje, ik had inderdaad begrepen dat je de inhoud wel eerst moest koken. Misschien zijn de bonen gaan gisten waardoor het leken alsof het vacuum verbroken was ? Hmm nog maar even twijfelen dan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted June 25, 2011 Share Posted June 25, 2011 Dan kan je beter zo'n sealer kopen die ze in bedrijven ook gebruiken. Die zijn wel wat zwaarder maar die werken perfect. Heb er zelf ook eentje gehad (long time ago, weet niet meer t merk), met zo'n goed ding worden de zakjes dicht geschroeid.Echt ideaal, maar een kleintje kost al snel een (hele) dikke duizend euro Had er vroeger 1 in mijn keuken, echt superhandig, zo iets zou wel ideaal zijn met de moestuin nu! Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted June 26, 2011 Share Posted June 26, 2011 Eehm.. zo duur was de mijne echt niet hoor, en t was nog in het gulden tijdperk Handzaam en net zo groot als bijvoorbeeld een lamineerapparaat. Maar wel een heel stuk zwaarder. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happy Beppie Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 Ik heb er een staan,merk princess,gekocht bij de makro,prijs ongeveer 70 euro denk ik.ze verkopen er ook zakken voor.maar ook een rol.ikzelf gebruik altijd de zakken voor t invriezen v vlees.Let op als je er iets zachts indoet dat dit samengeperst wordt! Ik vind t een ideaal apparaat, lijkt op een laminator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts